ח"כ טלי גוטליב: "מתאימה לוועדה למינוי שופטים"

    מערכת האתר No Comments on ח"כ טלי גוטליב: "מתאימה לוועדה למינוי שופטים"

    ח"כ טלי גוטליב למימרן ב"מהדורה המרכזית": "כל הכבוד למפלגות החרדיות. כמפלגות צד הן השיגו לבוחרים שלהם את מבוקשן. זה הרעיון בדמוקרטיה שהמפלגות מבקשות לציבור שלהן. צריך שהכנסת תבחר בי לוועדה למינוי שופטים. בית המשפט העליון כפה עלינו הר כגיגית. יצחק עמית הוא אולי שופט טוב, אבל הוא שמאלן רדיקלי"

    שר התיירות ונציג הליכוד במו"מ, יריב לוין צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב: לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" "צריך שהכנסת תבחר בי לוועדה למינוי שופטים. צריך שיהיה אינטרס לחברי הקואליציה שאעמוד בפרץ. זה מה שאני יודעת לעשות. בית המשפט העליון כפה עלינו הר כגיגית. יצחק עמית הוא אולי שופט טוב, אבל הוא שמאלן רדיקלי. הוא כפה על גלנט להכניס משפחות מחבלים לטקס ביום העצמאות"

    "כל הכבוד למפלגות החרדיות. כמפלגות צד הן השיגו לבוחרים שלהם את מבוקשן. זה הרעיון בדמוקרטיה שהמפלגות מבקשות לציבור שלהן. לבית המשפט העליון אין לשופט אפשרות לבטל חוק. זה בבירור בחוק יסוד השפיטה, לא צריך לחשוש לומר את זה. לגבי חוק הגיוס, לא צריך למהר – הקואליציה הזאת מאוד שברירית"

    "אני חייבת לומר, כדברי חז"ל אמור מעט ועשה הרבה. ברפורמה יש עומק משמעותי, אבל אנחנו צריכים תמונת ניצחון. לפיד מונע משנאה, כל נאומיו נגד נתניהו בקללות נמרצות, ההבדל בין ימין לשמאל חוץ מזה שאנחנו נותנים להם להיות שמאל, והם לא נותנים לנו להיות מי שאנחנו. השמאל עובד בגישה של 'הפגנה לא חשוב על מה' – הם לא יודעים על מה הם מפגינים".

    האזינו



    0 תגובות