יו"ר בית הנבחרים האמריקני בכותל: "קשר בל יינתק"

    אבי יעקב No Comments on יו"ר בית הנבחרים האמריקני בכותל: "קשר בל יינתק"

    יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, קווין מקארת'י ביקר במהלך ביקורו בכותל המערבי בירושלים: "ישראל היא אומה מבורכת, בזכות ערכינו המשותפים יש לנו קשר בין ארה"ב לישראל שלעולם לא יינתק". הבוקר מקארת'י נחת

    צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ביקורו הרשמי בישראל, פתח יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, מר קווין מקארת'י, את ביקורו בישראל בביקור ובתפילה בכותל המערבי, יחד עם משלחת של חברי וחברות קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית ומהמפלגה הדמוקרטית.

    את פני המשלחת קיבלו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל מר מרדכי (סולי) אליאב, אשר הסבירו להם על חשיבות המקום הקדוש עבור העם היהודי וכן על הכיסופים לאורך הדורות והציגו להם דגם של בית המקדש וההיסטוריה של ירושלים.

    רב הכותל המערבי נשא עימו תפילה ומר מקארת'י ואנשי משלחתו התפללו לשלום ארה"ב וישראל, והטמינו פתק בין אבני הכותל המערבי.

    רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א: " אנחנו עומדים למרגלותיהן של אותן האבנים אשר תמכו בבניין בית המקדש לפני כמעט אלפיים שנה. בית המקדש חרב, אבל רוחו נותרה בעולם – רוח של חירות ושל שליחות, רוח של אמונה בבורא ובאדם. רוח אותה נשא העם היהודי לכל מקום אליו נדד. כבר שנים רבות שאנו מביטים בהשתאות כיצד מבטאת האומה האמריקנית את הערכים העמוקים והחשובים ביותר של הרוח היהודית. ברית אחת מחברת ביננו, היהודים והאמריקאים. ברית של ייעוד – להיות שליחים נאמנים לבורא עולם, ולתקן עולם במלכות שדי. אנו כאן להתפלל לשלומה של אמריקה ולשלום ישראל והעולם."

    מר מקארת'י חתם בספר האורחים הרשמי של הכותל המערבי ואמר: "בשם הקונגרס האמריקאי, ישראל היא אומה מבורכת, בגלל ערכינו המשותפים יש לנו קשר בין ארה"ב לישראל שלעולם לא ינתק. אני מצפה לקראת ה75 שנה הבאות של ישראל של קשר ארוך שילך ויתחזק ביננו."

    קודם לכן, יו"ר בית הנבחרים האמריקאי קווין מקארת'י נחת בישראל. יו"ר הכנסת אוחנה קיבל את פניו: "ברוך הבא לישראל; תודה שנענית להזמנתי ובחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו". מקארת'י השיב לו: "ב75 השנים הבאות השותפות החשובה שלנו מבטיחה להיות חזקה אפילו יותר מ-75 השנים הראשונות"



    0 תגובות