המועמדת לנשיאות ארה"ב: "ביידן לא ישלים קדנציה נוספת"

    אבי יעקב 3 Comment on המועמדת לנשיאות ארה"ב: "ביידן לא ישלים קדנציה נוספת"

    שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם שמתמודדת על המועמדות לנשיאות מטעם הרפובליקנים, אמרה בריאיון לפוקס ניוז כי "אם אתה מצביע לו אתה בעצם סומך על קאמלה האריס – הרעיון שיגיע לגיל 86 לא סביר בעיניי" עוד היא הוסיפה כי ביידן בן ה-80 "לא יחזיק פיזית 5 שנים אם ייבחר מחדש"

    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שהכריז שירוץ ב-2024 לכהונה שנייה: ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם ומי שהודיעה כי תתמודד על המועמדות לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, עקצה בסוף השבוע בריאיון לפוקס ניוז את הנשיא המכהן ביידן, כשהעריכה שהוא "לא יגיע לגיל 86".

    דבריה של היילי מגיעים לאחר שביידן הכריז כי יתמודד לכהונה נוספת בבית הלבן ב-2024 כדי "לסיים את העבודה" שבה החל. היילי אמרה כי הנשיא "לא יצליח להשלים פיזית 5 שנים בתפקיד אם ייבחר מחדש".

    "הוא הכריז שירוץ ב-2024, ואני חושבת שאנחנו יכולים לומר בבירור שאם אתה מצביע לג'ו ביידן אתה למעשה סומך על קאמלה האריס, משום שהרעיון שהוא יגיע לגיל 86 לא סביר לדעתי", אמרה היילי. בבחירות הקרובות בארה"ב ייתכן שצפוי שחזור של בחירות 2020, כאשר מי שיתמודד מול ביידן הוא הנשיא לשעבר דונלד טראמפ – שהודיע גם הוא לפני כמה חודשים על התמודדותו.

    בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לצד סרטון ממהלך כהונתו האחרונה, כתב הנשיא ביידן, בן ה-80: "בכל דור יש רגע שבו הם נאלצו לשמור על הדמוקרטיה, ולדרוש את חירויות היסוד שלהם, אני מאמין שזה הרגע שלנו. זו הסיבה שאני מתמודד לבחירה מחדש כנשיא ארצות הברית. הצטרפו אלינו – בואו נסיים את העבודה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צופה עתידות ….אמרו לה להגיד את המילים האלה כדי שיהיו קולות לטובתה.מגעילה