כוחות הביטחון עצרו מבוקש בג'נין והחרימו כלי נשק

    קובי פינקלר No Comments on כוחות הביטחון עצרו מבוקש בג'נין והחרימו כלי נשק

    לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו מבוקש החשוד בפעילות טרור ועיסוק באמצעי לחימה בעיר ג'נין; הכוחות החרימו נשקים ואמצעי לחימה רבים במהלך הפעילות

    צילום: דובר צהל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי דובדבן, סיירת צנחנים, שב"כ ומג"ב עצרו הבוקר (שישי) על בסיס מידע מודיעיני של שב"כ מבוקש החשוד בפעילות טרור ועיסוק באמצעי לחימה בעיר ג'נין שבמרחב חטיבת מנשה. במהלך הפעילות, הכוחות החרימו נשקים, חלקי אמצעי לחימה וציוד צבאי. כמו כן, חמושים ירו והשליכו מטען לעבר הלוחמים שהגיבו בירי, זוהתה פגיעה.

    בנוסף, במהלך הלילה הכוחות עצרו מבוקש בכפר נזלת עיסא שבגזרת חטיבת מנשה. בפעילות הכוחות בכפר דנאבה, נשמעו קולות ירי במרחב וחשודים השליכו מטען לעבר הלוחמים, שהגיבו בירי. בכפר ביר זית שבמרחב חטיבת בנימין נעצר מבוקש נוסף.

    המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

    בתוך כך, מנהיג ארגון הטרור "גוב האריות" בשכם, עודאי אל-עזזי, הסגיר את עצמו לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית וביקש את הגנתם. אל עזזי הביע חשש שיחוסל בידי ישראל, לאחר שבמערכת הביטחון הביעו כוונה לשנות את המדיניות מול גל הטרור.

    כזכור, בתחילת השבוע הנחה ראש הממשלה נתניהו את שרי הממשלה שלא להתבטא בנושא הסיכולים הממוקדים והבהיר להם כי לאחר יום העצמאות, יעלה רף התגובה הישראלית, גם ביהודה ושומרון וגם ברצועת עזה.

    גם בחודש אוקטובר האחרון הסגירו את עצמם בכירים ב"גוב האריות" לידי הרשות הפלסטינים, על רקע פעילות נרחבת של ישראל בשכם לסיכול גורמי טרור.



    0 תגובות