בן גביר מאיים בתביעה: "צה"ל לא איפשר להתגייס"

    ישראל רובין 2 Comment on בן גביר מאיים בתביעה: "צה"ל לא איפשר להתגייס"

    איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי שלח מכתב התראה לארגון "אחים לנשק" שפרסם נגדו בשבועות האחרונים כי "השתמט משירות צבאי", מכנה את הקמפיין שלהם "שקר מוחלט" ודורש מהם פרסום התנצלות ופיצוי כספי בסך עשרה מיליון ש"ח.

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלח מכתב התראה לארגון "אחים לנשק" שפרסם נגדו בשבועות האחרונים כי "השתמט משירות צבאי", מכנה את הקמפיין שלהם "שקר מוחלט" ודורש מהם פרסום התנצלות ופיצוי כספי בסך עשרה מיליון ש"ח.

    עורך דינו של בן גביר ישי גיספן כתב במכתב ההתראה: "בשבועות האחרונים פרסמתם בתקשורת הישראלית קמפיין ענק אשר בו הופיעה תמונת מרשי לצד תמונת שרים אחרים בממשלת ישראל, וטענתם כי הוא "משתמט".

    "פרסמתם קמפיין שיקרי נגד מרשי" נכתב במכתב "כאשר אתם יודעים היטב שמרשי רצה להתגייס לצבא הגנה לישראל, אך צה"ל לא אישר לו להתגייס". במכתב נכתב "כאשר הגיע מרשי לראיון בלשכת הגיוס הוא נשאל על דעותיו הפוליטיות. בשלב מסויים הוחלט שלא לגייסו, וחרף העובדה כי מרשי שבת רעב מול לשכת הגיוס, ואמו – ששירתה בצה"ל ופיקדה על חיילות – פנתה לרמטכ"ל דאז, הם לא קיבלו כל תשובה. לא הכרתי עוד מישהו שמוכן לעשות מאמצים שכאלו בכדי להתגייס. הלזה יקרא "משתמט"?!"

    בהמשך מפרט עורך דינו של השר את משפחתו של השר ואת שירותם הצבאי המפואר של הוריו ואחיו ואת השירות הצבאי אליו שואף בנו בכורו שובאל שמתעתד להתחיל בקרוב את לימודיו במכינה קדם צבאית ושואף להגיע לסיירת.

    בעקבות הדברים דורש השר בן גביר מ"אחים לנשק" להסיר במיידי את כל הפרסומים השקריים, לפרסם מודעות התנצלות באותן הפלטפורמות ובאותם גדלים בהן פורסמו המודעות השקריות ובנוסף דורש השר בן גביר, פיצוי של עשרה מיליון ש"ח לצורכי פשרה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בן גביר מאמינים לך, השמאל יורד לשפל בשקרים שלהם.
      חזק ואצץ,

    2. 1

      בן גביר היקר, אנחנו מאמיניםם לך,השמאל כל שנייה ושנייה, יורד עוד, ועוד לשאול.