האלימות בחברה הערבית: מאבטחו של ר"ע טייבה נהרג מירי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on האלימות בחברה הערבית: מאבטחו של ר"ע טייבה נהרג מירי

    מאבטחו של ראש עיריית טייבה, כבן 25 נהרג מירי על בית ראש העיר. מדובר בפעם השניה שמבוצע ירי לעבר ביתו של מנצור שמאובטח בשל איומים

    העיר טייבה. אילוסטרציה צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלימות המשתוללת בחברה הערבית: מאבטחו של ראש עיריית טייבה נהרג הלילה (בין חמישי לשישי) מירי לעבר ביתו של ראש העיר.

    אין זו הפעם הראשונה שמבוצע ירי לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה, שועאע מסארווה מנצור – שכבר ספג ירי על ביתו לפני מספר שבועות ומאובטח בשל איומים על חייו.

    מותו של המאבטח, תושב הצפון כבן 25 נקבע בבית החולים מאיר בכפר סבא והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.

    מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בשטח, בה סקרו בפניו את נסיבות האירוע, לרבות אירוע ירי קודם לפני כחודש לעבר בית ראש העיר, לצד איסוף ממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך.

    בנוסף, ערך הממ"ז פגישה עם ראש העיר, במסגרתה עדכון אותו בדבר חקירה מואצת אשר מנוהלת ביחידת העילית של מחוז מרכז, נוכח חומרת האירוע והנסיבות.

    מפקד המחוז קבע את החקירה בראש סדר העדיפות המחוזי בשל חומרת האירוע ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המרכזית במחוז, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת.

    שר הפנים משה ארבל, מסר כי "האירוע המזעזע הלילה בטייבה בו נרצח מאבטח ראש העיר הוא קריאת השכמה למשטרת ישראל ולשירות הביטחון הכללי לשמור על יכולות נבחרי הציבור במדינה דמוקרטית לבצע את המשימות המוטלות עליהם ללא מורא.

    "אני מחזק את ידיו של ראש העיר טייבה עו״ד שועאע מנצור ופניתי הבוקר למפכ״ל המשטרה בדרישה לתגבר את האבטחה סביב נבחרי ציבור מאויימים ובכוונתי לעקוב מקרוב אחר ביצוע דרישה זו".



    0 תגובות