נעצר חשוד בפרסום דברי הסתה ועידוד לטרור

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצר חשוד בפרסום דברי הסתה ועידוד לטרור

    הותר לפרסום: חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי בירושלים, הובילה למעצרו של חשוד בפרסום דברי הסתה, עידוד ותמיכה בארגוני טרור. בימים הקרובים צפוי שיוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט

    צילום: דובר צהל
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות האחרונים ניהלה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי את חקירתו של צעיר (21) תושב כפר עקב בחשד שפרסם לא אחת דברי הסתה, עידוד ותמיכה בארגוני טרור, תמיכה במחבלים שביצעו פיגועים כנגד אזרחים ישראלים וכוחות הביטחון. לאחר שהושלמה חקירתו תוך שנאספו ראיות ומעצרו שהוארך בבימ"ש מעת לעת תחת איסור פרסום, הוגשה אמש הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, בכפוף לאישורים הנדרשים, כבר בימים הקרובים ומעצרו הוארך פעם נוספת.

    בתאריך 27.3.23 נעצר החשוד על ידי כוחות הביטחון והועבר לחקירה במסגרתה נעשו פעולות התחקות אחר התנהלותו של החשוד ברשתות החברתיות. בדיקות אלו העלו כי החשוד פרסם במספר רשתות דברי הסתה ותמיכה בארגוני טרור, ביניהם ארגון הטרור "גוב האריות" ועידוד מעשיהם של מחבלים כגון עודאי תמימי שביצע את פיגוע הירי במחסום שועפט בו נרצחה לוחמת צה"ל נועה לזר ז"ל ונפגע קשות מאבטח אזרחי.

    בעקבות ממצאים אלו, נוהלה חקירה על ידי ימ"ר ירושלים ושב"כ כנגד החשוד ומעצרו הוארך כאמור תחת מגבלות שניתנו בבימ"ש. לאחר שהבשילה החקירה וגובשה תשתית ראייתית למעשיו כאמור, הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.



    0 תגובות