פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    עופר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מהשבוע פינת 'פלח שוק' חוזרת ל'קול חי' – כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום אצלנו כאן בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

     

    100976_logo_heart_RGBבנק 'מזרחי-טפחות' ו'עזר מציון' יוצאים במבצע משותף במטרה להגדיל את מאגר מח העצם הלאומי ולסייע למאות חולי סרטן לקבל את תרומת מח העצם לה הם זקוקים. עד ינואר הוצבו בכל סניפי הבנק מיכלי איסוף לטלפונים סלולריים אליהם יתבקש הקהל הרחב להביא מכשירי סלולאר ישנים כשעזר מציון תקבל את שווי המכשירים בהתאם לדגם ורמת התקינות ותשתמש בתרומה עבור מאגר מח העצם הלאומי.

    מכבי אופקים'מכבי שירותי בריאות' פתחה מרכז רפואי חדש בעיר אופקים. לדברי 'מכבי' במרכז הושקעה מחשבה הן בהיבט הנגישות למוגבלים והן בהיבט האדריכלי. בחנוכת המרכז השתתפו רבני העיר, ראש העיר וסגניו, ראש מחוז הדרום במכבי, חברי הנהלת מכבי ותושבים רבים.

    תדיראן - גיפטכארד'תדיראן' משיקה מבצע במסגרתו קונים מזגן מתוצרתה ומקבלים 'גיפטכארד' לקניות ברשתות 'ורדינון' ו'נעמן'. הכרטיס טעון בעד 1,500 שקלים, בהתאם לסוג המזגן. המבצע עד ל' שבט (31.1.14).

    'ביפר' משיקה מבצע למצטרפים חדשים לשירות 'ביפר טלפרונט', במסגרתו תינתן הנחה בשיעור 50% על החודש הראשון בשירות. 'ביפר טלפרונט' הוא מענה אנושי בשם העסק 24 שעות ביממה המאפשר לבעלי עסקים לא לפספס לקוחות פוטנציאלים.

    חדש על המדף:
    20400_hadmayot_PastMexican_mehadrin'הוד לבן' משיקה לחובבי הטעם הפיקנטי – היישר מהמטבח הדרום אמריקאי: פסטרמה הודו בתיבול מקסיקני. מהחברה נמסר כי הפסטרמה עשויה מנתחים שלמים של הודו המכיל ערכים תזונתיים ומהווה מקור איכותי לחלבון מלא. כמו כן, כך לדברי החברה, הפסטרמה דלת שומן, ללא צבעי מאכל, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא גלוטן וללא שומן טרנס ובכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין.

    nozel nikui'סנו' משיקה את נוזל הכלים 'סנו סאן' בנוסחה חדשה ואנטיבקטריאלית. הנוזל, לדברי החברה, משמיד חיידקים גם בשטיפה במים פושרים או קרים, ומתאים לעור רגיש על ידי תמצית האלוורה המשולבת בו.

    מגבוני האגיס באריזת טו גו'חוגלה' משיקה את 'מגבוני האגיס TO GO'. מדובר במגבונים לעור רגיש בתוספת תמצית אלוורה, קמומיל ושמן שקדים. מארז ה-TO GO כולל 3 אריזות המכילות 24 יחידות מגבונים בכל אריזה, כאשר כל אריזה קטנה, פי 3 מאריזת מגבונים רגילה של המותג.

    עלית מתוקים - טופי בזוקה'עלית' מודיעה על חבר חדש לסדרת מוצרי הילדים של החברה בכשרות מהודרת: "סוכריות טופי בזוקה". מחקרים שביצעה 'עלית' הראו כי 'בזוקה' הוא אחד הטעמים האהובים בישראל. המוצר בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

     

     

     



    0 תגובות