פיגוע ירי לעבר אוטובוס בשומרון: בנס ללא נפגעים

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on פיגוע ירי לעבר אוטובוס בשומרון: בנס ללא נפגעים

    מחבלים ירו הערב על אוטובוס בין צומת תפוח ליישוב מגדלים. יוסי דגן: "להחזיר את המחסומים הביטחוניים עוד הלילה"

    צילום: אגף בטחון - מועצה אזורית שומרון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע ירי בשומרון. אוטובוס תחבורה ציבורית אשר עשה דרכו עם נוסעים בין צומת תפוח ליישוב מגדלים, נפגע מירי מחבלים. זוהו לפחות 4 פגיעות באוטובוס, בפח ובחלונות, חלקם חדרו. ב"ה לא היו נפגעים באירוע. נפרסו מחסומים במרחב וכוחות צה"ל סורקים אחר חשודים.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב לפיגוע הירי "כתוצאה מפיגוע ירי בין צומת תפוח למגדלים ישנם פגיעות באוטובוס, ב"ה אין נפגעים. אני אומר בצורה ברורה לטרוריסטים הנאלחים היורים באישון לילה על אוטובוס אזרחי בכביש ראשי, אותם טרוריסטים מהרשות הפלסטינית – לעולם לא תשברו אותנו, ההתיישבות בשומרון ובכל ארץ ישראל תתפתח עוד יותר, אנחנו יהודים, אנחנו מאמינים בטוב, נוסיף עוד בניה, עוד כבישים וננצח. אני קורא לממשלה ודורש לשנות את האסטרטגיה הביטחונית, אי אפשר להמשיך לנהוג כמעט אותו דבר כמו הממשלה הקודמת במישור הביטחוני, חייבים להחזיר המחסומים בכל יו"ש כבר הלילה, צריך לצאת למבצע כנגד תשתיות הטרור, רק ככה נמנע פיגועים, לא נוותר על ביטחון התושבים".

    מוקד שומרון דיווח כי מספר צירים באזור חסומים "לתושבים שלום, בעקבות אירוע בטחוני הכבישים הבאים נחסמו לתנועה- צומת תפוח לכיוון מגדלים חסום לשני הכיוונים. ציר חווארה חסום לשני הכיוונים. הודעה על פתיחת הציר תשלח בהמשך".

    ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר בעקבות הירי על אוטובוס ליד כפר תפוח כי: "זו לא הפעם הראשונה בה אוטובסים מותקפים. האוטובוסים הם סמל שלטון ובשל כך מותקפים שוב ושוב. אסור דם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".



    0 תגובות