החרם על מכון 'דורות': "זו צביעות ופגיעה בנשים"

    אסתי פלד 6 Comment on החרם על מכון 'דורות': "זו צביעות ופגיעה בנשים"

    הרב איתי כהן, על כנס מכון "דורות" המתוכנן שזכה לביקורת קשה ולהחרמת של ארגון הרופאים בטענת אי שילוב נשים בפאנל: "נוצר כאן פרדוקס מובנה. בכירי הרופאים כוונתם טובה, אבל יש קבוצת רופאים שמפעילה לחץ על הרוב. בכנס המדובר ישתתפו מאות נשים שהכל פתוח לפניהן. הצביעות היא שאני אישית הוזמנתי לכנס עם בכירי הרופאים ומשרד החינוך בעד חיסון הקורונה, לא הייתה שם אף אישה. האם כשצריכים לקדם משהו פתאום הכל מותר? ומה זה שונה ממה שאנחנו עושים?"

    כנס רבנית ב'כללית' צילום: אלחנן קוטלר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מטורף שהם מוכנים לפגוע בכל כך הרבה אנשים – גברים ונשים, בשביל מה שנראה בעיניהם כפגיעה בנשים, טרלול

    2. 5

      1. לא הבנתי למה הקוד האתי של הרופאים צריך להתייחס לאירועים בהם הם ישתתפו? הקוד האתי אמור להתמקד במהות העבודה הרפואית. הם בודקים שבכל כנס גם אין אפליה עדתית או פוליטית? ומתי זה לא נחשב אפליה? אולי 2 נשים ו 5 גברים זו עדין אפליה וצריך להחרים?
      2. הד"ר ציין שההתערבות שלהם התרחשה בעקבות הגשת תלונה בעניין. משמע, אם לא היו ארגונים 'עוקבי חרדים' ש'מלשינים', ועדת האתיקה לא היתה פועלת והרופאים לא היו נאלצים מפחד העליהום לבטל.
      3. אם זה באמת עקרוני הלכתית, תנו לרופאה לפתוח את הכנס בהרצאה הראשית! ושכל הרבנים יאחרו…

    3. 4

      זה צביעות לשמה ואיפה כל ארגוני זכויות נשים בדברים אחרים למשל בפערי השכר בין גברים לנשים כל חרדי שהעיניין בוער בקרבו יחרים את קופ"ח כללית(להתקשר למוקד השירות ולבקש לסיים התקשרות ולהגיד את הסיבה הנ"ל) וברגע שיהיה מספיק פניות מהציבור החרדי קופ"ח כלילית תתקפל לה

    4. 3

      הבעיה היא בראש וראשונה פרופ' ציון חגי, שצריך כנראה להראות שהוא שייך לצד הנאור – שקרא לרופאים להחרים את הכנס ואת הקופות להסיר את חסותן. בחוצפתו הוא התערב גם בנושא הרפורמה [עד כמה שזה מוזר שאיש מדע החושב בהגיון נגרר אחרי פייקים של ההמון, בהנהגת חסרי האחריות], וגם כאן הוא קרא לרופאים שלא להשתתף. חשוב מאד שציבור הרופאים – גם אלו שנפגעו מחוצפתו לדבר כיו"ר הסתדרות הרופאים בשם כל הרופאים – בשעה שרופאים רבים מתנגדים למחאה, וגם עכשיו – יש לו חוצפה לדבר בשם כלל הרופאים!

    5. 2

      בסוף המכון והכנס נועדו כדי לעזור לרבנים לעזור לעמך בית ישראל. ההלכה במקומה עומדת ולא תשתנה לא בגלל שום רופא או ארגון שבעולם.
      והם יודעים את זה טוב מאוד. זה מראה מי עוזר לעם ישראל באמת. ומי עושה זאת בעבור נגיעות אישיות. וכשהשנאה היא מעל הכל אז גם אפשר להזיק לאלו שעוזרים לעם ישראל. בושה חרפה וצביעות שרק שמאלנים יודעים לייצר…

    6. 1

      אני לא מבינה מה חסר לרופאות וכי הם הלכו ללמוד רפואה בשביל כבוד,
      וגם למה אי אפשר לכבד זרם שהולך לפי אמונתו לנהוג לפי פסקי רבותיו,
      הייתי שם ונהניתי מאוד,

      היה מושלם, ואדרבה הרימו על נס את הנשים וכיבדו אותנו מאוד.