בראיון ראשון: ח"כ ארז מלול יוצא מהצללים | האזינו

    אסתי פלד No Comments on בראיון ראשון: ח"כ ארז מלול יוצא מהצללים | האזינו

    ארז מלול, החדש של ש"ס ב"מהדורה המרכזית": "במדינת ישראל חיים מעל 150,000 ניצולי שואה, הם מעל גיל 80, כעשרת אלפים מתים מדי שנה. הייתי מנכ"ל חברה קדישא, ראיתי את הרצונות שלהם להיקבר במקומות מסוימים – רציתי לעגן את הצרכים בחוק". לגבי ההתבטאויות נגד פוליטיקאים אמר ח"כ מלול: "אנחנו עכשיו במנהגי אבל בגלל תלמידי רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה"

    ארז מלול צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ארז מלול, ש"ס, בראיון ראשון לתקשורת אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "במדינת ישראל חיים מעל 150,000 ניצולי שואה, הם מעל גיל 80, כעשרת אלפים מתים מדי שנה. הייתי מנכ"ל חברה קדישא, ראיתי את הרצונות שלהם להיקבר במקומות מסוימים – רציתי לעגן את הצרכים בחוק"

    "לדוגמא, ניצולת דואה ערירית גרה בירושלים. אחותה עם ילדים גרה בעיר אחרת. היא רוצה לעבור למקום בו יעלו על קברה. מגיע להם הדבר הזה, גם אם אין להם כסף. עוד מקרה בו נתקלתי: ניצולת שואה שרצתה להיקבר ליד בני קהילתה. היא אמרה "עימם עברתי את הרגעים הקשים ואיתם אני רוצה להיקבר". מאוד התרגשתי מהבקשה הזאת"

    לגבי ההתבטאויות נגד פוליטיקאים אמר ח"כ מלול וסיכם: "אנחנו עכשיו במנהגי אבל בגלל תלמידי רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה. היום זה גרוע הרבה יותר. מה שהיה עם ח"כ ביסמוט הוא נורא ואיום".

    האזינו:



    0 תגובות