העימות הגדול • דיין גילה אחריות או בגד במצביעיו?

    שלמה בן יוסף No Comments on העימות הגדול • דיין גילה אחריות או בגד במצביעיו?
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה אבידן חבר צוות המו"מ של ש"ס באלעד ופנחס גרוס איש יהדות התורה בעימות קשה אודות התרגיל של ישראל פרוש לאשר את הרכב הוועדות ותקציב התב"רים עם הצבעה של חבר המועצה מש"ס שערק לשורות הקואליציה לצוך אישור הדברים.

    לדברי אבידן פרוש מנסה לעשות פילוג ולתקוע טריז בין ש"ס והתימנים, וגם בתוך ש"ס. "אתמול סיכמו פרוש וקריספל על מה שיעלה לדיון, פתאום הוא שינה את עורו והלך לחתום עם אבי דיין".

    אבידן שאל את גרוס מה היו אומרים אדמו"רי צאנז לאחד שהיה אומר לנציג ש"ס אל תקשיב למועצת חכמי התורה. גרוס השיב שגם מרן הגר"ע יוסף היה אומר להצביע בעד בכזו הצבעה. אבידן חשף שהוא חתום על הסכם לקבל תיק הנדסה תמורת הצבעתו, גרוס הכחיש את חלוקת התופינים למרבה מחאותיו של אבידן.

    במענה לשאלה מדוע אחרי שהסכימו שההצבעה של הוועדות לא תעלה באותו יום, וזאת בתמורה לכך שכל חברי המועצה הצביעו בעד התב"רים, עלתה ההצבעה בכל זאת, ענה גרוס כי קריספל התנגד לכל בקשה של חברים אחרים במועצה לאורך כל הישיבה ולכן גם בקשתו לא כובדה.

    "ישנם כללים בעולם החרדי, לא עושים כזה דבר בפוליטיקה. שבאים לפתות בנאדם כל מיני פיתויים כולם מתפתים. משיחה שלי עם אבי דיין הבנתי שהוא מבחינתו שהוא עובר צד, מקבל את תיק ההנדסה, חתם אצל עו"ד שהוא מצטרף לבלוק של פרוש" אמר אבידן. "זה יכול לגרום לטלטלה בכל הארץ".

    האזינו לעימות הגדול במהדורה המרכזית של קול חי עם בצלאל קאהן



    0 תגובות