הרצוג ביקר בבסיס הימ"מ: צפו בתרגיל שנערך בנוכחותו

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on הרצוג ביקר בבסיס הימ"מ: צפו בתרגיל שנערך בנוכחותו

    הנשיא הרצוג ביקר בבסיס היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה וצפה בתרגיל שדימה השתלטות על מבנה ובו בני ערובה. הרצוג: "אתם עושים מלאכת קודש"

    צילום: קובי גדעון/ לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

    נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר הבוקר (חמישי) בבסיס היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משטרת ישראל (ימ"מ). אל הנשיא התלוו מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן ומפקד הימ"מ תת ניצב ח׳.

    בפתח הביקור נשיא המדינה קיבל סקירה ממפקד הימ"מ על המבצעים האחרונים בהם השתתפה היחידה ועל המשימות והאתגרים העומדים בפניה.

    לאחר מכן, ערך הנשיא סיור במתקני היחידה, ונערכה תצוגת יכולות אשר במהלכה הדגימו הלוחמים את פעילותיהם השונות. בין האמצעים שהוצגו לנשיא: תצוגת צלפים ואמצעי הלחימה המתקדמים בהם עושה היחידה שימוש. במהלך התצוגה הלוחמים "השתלטו" על מבנה בו הוחזקו "בני ערובה" ונלחמו בתנאי חשכה.

    בסיום התצוגה קיים הנשיא שיח עם לוחמי ושוטרי היחידה, ואמר: "אני נמצא פה עם מיטב אזרחי ישראל – אתם! אני מביע את תודתי העמוקה בשם כל מדינת ישראל על כל מה שאתם עושים. ואני יודע שאתם עושים מלאכת קודש יום ולילה; לא יום, לא לילה, לא שבת, לא חג – הכול למען המדינה. אתם ממלאים משימות עצומות, אתם מצילים חיים, אתם מונעים פיגועים, אתם נלחמים באוייב, אתם משמידים, אתם מחסלים את אלה שעומדים עלינו לכלותנו.

    "אני רוצה להגיד לכם תודה מעומק ליבי ולהגיד לכם שאתם ממשיכים את שרשרת הדורות של אלה שהקימו את המדינה ולחמו פה. תודה רבה לכם מקרב לב, עלו והצליחו! שרק תהיו בריאים ובטוחים, שובו בשלום, עלו והצליחו בכל משימותכם. תודה רבה לכם ולמשפחות שלכם".

    בסיום הביקור ביקר הנשיא בחדר ההנצחה של הימ"מ ושמע ממפקד היחידה את סיפורם האישיים של הלוחמים אשר נפלו במילוי תפקידם.

    מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: ״לא בכדי הוכרזה הימ"מ כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור של מדינת ישראל, בזכות היכולות והתאמת שיטות הלחימה למציאות המשתנה, לוחמי הימ"מ נמצאים בחזית העשייה הביטחונית לסיכול טרור תוך שהם מסכנים את חייהם מדי יום בכדי לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל. בימים אלה היחידה ערוכה ומוכנה באופן מקסימלי לתגובה לאירועים חריגים ברחבי המדינה. אני מודה לך כבוד נשיא המדינה שהגעת לחזק את רוח הלוחמים והמפקדים ואת שוטרי משטרת ישראל בהגעתך לבסיס הימ"מ".

    מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: ״לוחמי ומפקדי היחידה פועלים בעצימות רבה מול הטרור לצד לוחמי משמר הגבול, צה"ל ושב"כ. היחידה מסכלת ומנטרלת ארגונים ומחבלים אשר מתכוונים לבצע פיגועי טרור בעורף וגם ברוח התקופה לשבש את חגי ניסן והרמדאן. ביקורך נשיא המדינה מחזק את רוח הלחימה, הנתינה והיכולות של הלוחמים והמפקדים לשמור ולהגן, אני מודה ומברך אותך הנשיא שמצאת את הזמן בתקופה הזאת לבוא ולחזק את החיל והימ"מ".

    מפקד הימ"מ, תת ניצב ח׳: "ערך מרכזי המוביל אותנו, כמפקדים ולוחמים ביחידה, הוא ערך החתירה למצוינות ולמקצועיות. ללוחמי היחידה ניסיון רב שנים של לחימה וסיכול טרור בגזרות ובאירועים מורכבים. נמשיך לפעול בכל מקום שנדרש בכדי לתת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל. אני מודה לך אדוני הנשיא על הגעתך, זה מחזק אותנו ואת משפחות הלוחמים והמפקדים ומעניק לנו תמיכה וביטחון להמשיך ולפעול לאורך הדרך".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין עליכם !!! חיילים שלנו אוהבים אתכם ♥️♥️ ובעז"ה ה' תצליחו