- רדיו קול חי - -

הפרשן אבי בלום: "מקדמים רק מה שחשוב לציונות הדתית"

צילום: קול חי

הפרשן עו"ד אבי בלום בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "בציונות הדתית עובדים כמו שצריך, אצלנו הכל בלגן, הם יודעים להסיט את התקציבים למה שחשוב להם, אנחנו קצת נרדמנו בשמירה".

"גולדקנופף עובד על תוכנית דיור לציבור החרדי, הלוואי שהוא יעשה שינוי בתחום שלא נעשה בו שינויים זמן רב, חוץ מזה הם לא מטפלים בעוד דברים".

"סמוטריץ כבר אמר שיהיה קיצוץ בתקציבים, הוא יודע שמה שהבטיחו לא יהיה אפשר לקיים, גם בתחום החינוך, לא ייתנו את כל מה שהובטח" הוסיף בלום.

על הפינוי של הכרם בשומרון אמר: "נתניהו שם בכוונה את יואב גלנט במשרד הביטחון, קשה לצאת איתו ראש, כצפוי, הוא נלחם גם על הסמכויות שהובטחו לסמוטריץ'".

על הפשרה ברפורמה אמר: "יש פה קרב על שליטה, הם נלחמים בנתניהו. לגבי החוק של דרעי, גם אותו בגץ יפסול, ויהיה עוד סבב. לא צריך לפטר את היועמשית, היו צריכים להעביר את החוק של גדעון סער, ולפצל את תפקיד היועמ"ש. שהיא תהיה אחראית על עניינים אזרחיים בלבד ולא ביעוץ חקיקה ועניינים פליליים".

"אם עילת הסבירות תצומצם, בג"ץ היה יכול להשתמש בעילת ההשתק, אבל עכשיו כשמנדלבליט אמר שדרעי לא התחייב לפרוש, דרעי יבוא לבגץ עם חוות הדעת של מנדלבליט" כך בלום.

האזינו:

/wp-content/uploads/2023/02/בלום-2.mp3 [1]