ח"כ שמחה רוטמן: "השמאל לא מפסיק להתבכיין"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ שמחה רוטמן: "השמאל לא מפסיק להתבכיין"

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן לאבי מימרן: "מה שכתבה היועמ"שית לגמרי לא מחייבת, היא יועצת משפטית שמחווה את דעתה. היא יכולה לומר את דעתה כרצונה, אבל האמירות שלה מוזרות צריך לקחת עם קורט מלח את דעתה על דמוקרטיה. הציבור מבין את ההפיכה המשפטית שמשפיעה על כל תחומי החיים. יש שתי נשים שלא מבינות את זה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ שמחה רוטמן: "מה שכתבה היועמ"שית לגמרי לא מחייבת, היא יועצת משפטית שמחווה את דעתה על בסיס עמדת הממשלה. לא זוכר שהיא גורם עצמאי. אפשר לתהות ולשאול, בלי קשר ליוו"ד הזאת האם היא מתאימה לתפקידה. היא יכולה לומר את דעתה כרצונה, אבל האמירות שלה מוזרות צריך לקחת עם קורט מלח את דעתה על דמוקרטיה"

    "הטענה כאילו ליועצת משפטית הרפורמה הולכת לה על הראש, לוקחת לה סמכויות. לחשוב שהיא לא בניגוד עניינים, וחברי הכנסת כן. זו טענה מופרכת והציבור מבין את זה. ההפיכה המשפטית משפיעה על כל תחומי החיים. יש שתי נשים שלא מבינות את זה. נשיאת ביהמ"ש העליון ויועצת המשפטית, זהו שיכרון הכוח שכונו מודעים לו חוץ מאנשי מערכת המשפט".

    "ברור שבוועדה, נציגי האופוזיציה, באופן די פאתטי לא רוצים לנהל דיון. מקבלים מאסה גדולה של דיון, וזה לא מונע מהם להתבכיין ולומר שלא מקשיבים להם, או לא נותנים להם לדבר. הציבור לא קונה את זה".

    לא מעניין אותם כלום, הם רק רוצים להשתמש בכוח. הם מסיתים לשימוש בכוח, להמרדה. קיבלתי את מכתב המיליונים בפתק אותו שמו מצביעי הימין והסיעות בלאומיות בקלפי. אין חוק להחזרת אריה דרעי על שולחני. יש חוק פרטי מתאים שאני חתום עליו ויובא למליאת הכנסת".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תעיפו כבר את היועמש"ית לכל הרוחות. למה אתם מחכים ???