סגן השר לשעבר: "הרפורמה נכונה, אבל הדרך עקומה"

    אסתי פלד 1 Comment on סגן השר לשעבר: "הרפורמה נכונה, אבל הדרך עקומה"

    סגן השר לשעבר אביר קארה במהדורה המרכזית: "לא הייתי מציע לזלזל באיום על הכלכלה. כן הייתי מצפה מהממשלה להביא את גנץ ולפיד לשולחן ולעשות את הרפורמה בהסכמה"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר לשעבר אביר קארה (ימינה), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הרפורמות המשפטיות והאזהרות מפני פגיעה בכלכלה. "אני תומך ברפורמה המשפטית. אני חושב שהיא נחוצה והייתה צריכה לקרות מזמן", אמר קארה.

    לדבריו "הרפורמה היא לא הבעיה, מאז שהממשלה עלתה יש חוסר ודאות ובמצב כזה כלכלה נפגעת. כשכלכלנים מוציאים מכתב זה זה בהחלט פוגע בכלכלה, זה פוגע בוודאות של המשקיעים. כאשר בתעשיית ההייטק יש קולות שאומרים שרוצים לרדת מכאן זה יכול להיות מאוד מסוכן. הכלכלה כן יכולה להיפגע".

    קארה הסביר "חוסר הוודאות זה כי הממשלה רוצה לעשות שינויים גדולים מידי ובהתרסה מול צד שני כביכול. אנחנו והם. אין צד שני. הרעיון הזה שניסו להפריד אותנו… זה מייצר חוסר יציבות. הוויכוח הוא רק כן ביבי-לא ביבי. זה לא ימין ושמאל".

    "אנחנו הקמנו ממשלה שמתבררת כאחת הטובות שהייתה פה מבחינה כלכלית", טען קארה. "בממשלה היום יש תפיסות שמאל כלכלי מלא".

    הוא הדגיש: "לא הייתי מציע לזלזל באיום על הכלכלה. כן הייתי מצפה מהממשלה להביא את גנץ ולפיד לשולחן ולעשות את הרפורמה בהסכמה. לפיד כבר הסכים לחלקים גדולים מזה ב-2014".

    עוד הוסיף: "הרפורמה נכונה, אבל הדרך היא עקומה. החשש של האנשים מוצדק כי הם רואים ממשלה עם דמויות מאוד מפוקפקות והתבטאויות מאוד קיצוניות. החשש הזה נתקל בבוז".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גנץ ובוודאי לפיד לא יסכימו לריפורמה אמיתית אלא לטיפול קוסמטי למצב הקיים ולכן אין עם מי לדבר הכלכלה לא יוזק בכלל שכל גם אחרי הרפורמי של לוין עדיין ישאר יותר כח בידי הבגץ ממה שיש להם ברוב מדינות המערב