פיגוע דריסה בצומת תפוח: שני פצועים פונו מהזירה

    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דריסה בצומת תפוח: שני פצועים פונו מהזירה

    חשד לפיגוע: שני הולכי רגל שנפגעו מרכב סמוך לצומת תפוח. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון 2 גברים בשנות ה-30 במצב בינוני וקל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. הפצועים חיילים, אך הדורס טוען לתאונה בשל הערפל

    צילום: דוברות מד"א
    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "יירוט הטילים האיראניים – נס מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע דריסה בצומת תפוח: מחבל שהגיע סמוך לצומת ברכבו, דרס שני אזרחים שעמדו במקום ונמלט. כוחות הביטחון במצוד כעת אחר המחבל. כוחות הרפואה שבמקום מדווחים כי השניים פצועים באורח בינוני וקל, ומטופלים על ידי כוחות ההצלה במקום.

    כוח שהיה במקום הגיב בירי, לעבר הרכב שהספיק להימלט מהמקום. המחבל נמלט ברכבו ונערכות סריקות לאיתורו, מצה"ל נמסר כי כוחות הביטחון במצוד כעת אחר המחבלים. בחסדי שמיים, שני הפצועים מוגדרים באורח קל ובינוני ללא סכנת חיים. הם פונו לביח בילינסון. המחבל נמלט עם רכבו לכיוון דרום.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וחיזק את ידיו: "תושבי השומרון ועם ישראל כולו עןמדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה"ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח"

    עוד מוסיף דגן: "אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל, אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה, שוב ושוב ושוב, אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצהל עוד הלילה, לצאת למבצע צבאי נחוש כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית. ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור. ממשלת הימין חייבת לשנות את הפרדיגמה הבטחונית הכושלת של הממשלה היוצאת, אנחנו מתיישבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל חזקים ומאמינים ונתגבר על הטרור. הכדור נמצא בידיים של הממשלה, ואנחנו סומכים עליה שתחזיר מלחמה שערה ותקדים התקפה למגננה אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית".

    על הממשלה לפעול בכדי לגדוע את המוטיבציה של הרשות הפלסטינית לפגע, ולשנות את הפרדיגמה של הממשלה היוצאת. יש דרך לגדוע את הטרור על הממשלה להיות נחושה להחזיר את הגאווה הלאומית ולעצור את הטרור.

    דובר צה"ל מוסר בהמשך לדיווח הראשוני, חשוד האיץ לעבר שני לוחמים ששהו במרחב צומת תפוח ודרס אותם, לוחם אחד נפצע באורח בינוני, לוחם נוסף נפצע באורח קל, הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחותיהם עודכנו.

    החשוד בדריסה נמצא כעת אצל כוחות הביטחון לאחר שהסגיר את עצמו במחסום א סאוויה והוא הועבר להמשך חקירה.



    0 תגובות