שבע שיגורים לעבר ישראל ושתי תקיפות של צה"ל ברצועה

    קובי פינקלר 2 Comment on שבע שיגורים לעבר ישראל ושתי תקיפות של צה"ל ברצועה

    אחרי המבצע בג'נין: שבע רקטות נורו הלילה לעבר עוטף עזה. בתגובה צה"ל תקף יעדים של חמאס ברצועה. ארה"ב קראה הלילה לכל הצדדים להרגיע את הרוחות

    תקיפות צה"ל ברצועת עזה צילום: by Attia Muhammed/Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מוסר כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המקום שימש אחד ממוקדי פעילות הטרור המשמעותיים של הארגון.

    video
    play-sharp-fill

    התקיפה בוצעה בהמשך לתקיפת צה״ל ברצועה מוקדם יותר הלילה. במסגרתה הופצץ מחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המקום שימש אחד ממוקדי פעילות הטרור המשמעותיים של הארגון.

    שבע רקטות שוגרו הלילה מרצועת עזה לעבר היישובים עין הבשור, מגן וניר עוז שבעוטף עזה – ארבע מהן יורטו, רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח והאחרונה נפלה בשטח הרצועה. בחסדי שמיים לא היו נפגעים בגוף, מלבד מספר בני אדם שלקו בחרדה. הרקע לירי הרקטות הוא המבצע החריג בהיקפו שביצעו אתמול (חמישי) כוחות צה"ל בג'נין כנגד מחבלים והעלה את חמתם של ארגוני הטרור בעזה.

    במהלך התקיפה נורו טילי נ.מ. וקליעים לעבר המטוסים. הזרוע הצבאית של חמאס לקחה על עצמה את האחריות לשיגורי הרקטות. מדובר צה"ל נמסר כי חמאס נושא באחריות על הנעשה בעזה, והוא שישלם את מחירם של ההפרות הביטחוניות נגד ישראל.

    ארה"ב קראה הלילה לכל הצדדים, להרגיע את הרוחות ולפעול יחד כדי לשפר את המצב הביטחוני. דובר מחלקת המדינה נד פרייס אמר, כי הממשל מכיר באתגרי הביטחון שעימם מתמודדת ישראל והרשות הפלסטינית, יחד עם זאת גינה פרייס את ארגוני הטרור שפוגעים באזרחים.

    במועצת הביטחון של האו"ם הוגשה בקשה, לכנס היום דיון חירום, בעקבות המבצע מאמש בעזה, בו נהרגו תשעה מחבלים. את הבקשה הגישו איחוד האמירויות סין וצרפת. נוסף על כך, איחוד האמירויות ביקשה לשמוע הערכת מצב משליח האו"ם.

    שר הביטחון יואב גלנט מסר: "ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו הלילה מהלומה מאש צה״ל בסדרת תקיפות. ‏הנחתי את מערכת הביטחון להיערך לפעולה עם מגוון אמצעים התקפיים ומטרות איכותיות, למקרה ונדרש להמשיך ולפעול – עד להשבת השקט לאזרחי ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בורא עולם ישמור אתכם אהובים שלנו…..אנחנו ישנים ואתם בפעילות ישלם השם שכרכם הטוב…

    2. 1

      הייי גם לאשקלון שיגרו טילים!!! 12 בלילה היתה אזעקה ו-2 רקטות 💥💥💥💥💥🇪🇭🇪🇭🇪🇭🇪🇭🇪🇭😠😠😠😠