השר לשגריר האירופי: "משמרות המהפכה – ארגון טרור"

    שלמה ריזל No Comments on השר לשגריר האירופי: "משמרות המהפכה – ארגון טרור"

    שר החוץ אלי כהן קרא לשגריר האיחוד האירופי בישראל לקדם הכרזה על משמרות המהפכה כארגון טרור. השגריר עדכן על ההחלטה להטיל סנקציות חדשות כנגד איראן וציין את החשיבות הרבה ביחסים בין אירופה לישראל והציע להתמקד בפעילות לטובת קידום שיתופי פעולה בין ישראל לארגון

    אלי כהן. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ אלי כהן נפגש היום (26) במשרד החוץ עם שגריר האיחוד האירופי לישראל, דימיטר טזאנצ'ב Dimiter Tzantchev. השר כהן הביע הערכה לפעילותו של השגריר לטובת קידום היחסים בין ישראל לארגון והבהיר כי יש להמשיך במסלול פעילות זה. השר כהן עדכן את השגריר על התקדמות המהלכים הישראלים במסגרת "הסכמי אברהם" והזמין את הארגון לעזור בקידום ובהרחבתם.

    במהלך פגישתם שהתקיימה בשל יום. הזיכרון לחללי השואה הבינלאומי, שר החוץ אלי כהן קרא לשגריר האיחוד האירופי בישראל לקדם הכרזה על משמרות המהפכה כארגון טרור. כזכור, בשבועות האחרונים מספר מדינות וארגונים במערב הכריזו על משמרות המהפכה כארגון טרור בשל הדיכוי הרצחני של מפגינים במסגרת מחאות החיג'אב.

    בפגישה בין השניים, הדגיש השר אלי כהן כי רק מהלך גורף מצד הארגון יעביר מסר חד למשטר הטרור באיראן. שגריר האיחוד האירופי עדכן את השר כהן על ההחלטה להטיל סנקציות חדשות כנגד איראן. השר ציין את החשיבות הרבה ביחסים בין אירופה לישראל והציע להתמקד בפעילות לטובת קידום שיתופי פעולה בין ישראל לארגון.

    כמו כן, על רקע ציון יום השואה הבינלאומי, השר והשגריר הסכימו כי יש להילחם באנטישמיות ביתר שאת, במיוחד באירופה, זאת לאור התגברות מקרי הפגיעה ביהודים בשנה האחרונה. השניים הביעו רצון להמשיך לעבוד יחד בנושאים אלו לטובת הקהילות היהודיות באירופה.



    0 תגובות