המבצע בג'נין ממצלמות הגוף של הלוחמים

    קובי פינקלר 1 Comment on המבצע בג'נין ממצלמות הגוף של הלוחמים

    בוקר של מלחמה בג'נין: כוחות רבים של צבא וימ"מ נכנסו לקסבה בג'נין לפעילות חריגה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מהשב"כ על חוליות מחבלים שתכננו פיגועים. הרמטכ״ל הנחה על הגברת המוכנות והמשך פעילות הסיכול ככל שתידרש | צפו בתיעודים מזירת הקרב

    צילום: דובר צה"ל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בשעת בוקר מוקדמת, בוצעה פעילות משותפת של שב"כ, ימ״מ, מג"ב וצה״ל בלב מחנה הפליטים ג׳נין, מול התארגנות צבאית של פעילי גא״פ. במהלך הפעילות חוסלו שלושה מבוקשים. במהלך ניסיון מעצרם, פתחו המבוקשים באש ונהרגו בחילופי אש עם כוחותינו. מדובר במבצע חריג שיצא לדרך עם אור ראשון בעקבות מידע ממוקד על כוונה של מחבלים לבצע פיגועים בטווח הזמן הקרוב.

    המבוקשים, פעילי גא"פ המעורבים בעת האחרונה בפעילות טרור ענפה, חשודים בביצוע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל ותכנון של פיגועים משמעותיים נוספים.

    הפעילות הצבאית החריגה, התפתחה לקרב של ממש עם מחבלים חמושים, ובחסדי שמיים האירוע הסתיים לאחר כשלוש שעות, עם תשעה מחבלים הרוגים, עשרות פצועים, וללא נפגעים בצד הישראלי.

    לפני זמן קצר סיים ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, הערכת מצב מבצעית בהשתתפות ר׳ אמ״ץ, ר' אמ"ן, מפקד פיקוד המרכז, המתפ״ש, נציגי השב״כ ומפקדים נוספים. בהערכת המצב הוצג סיכום ראשוני של פעילות הכוחות הבוקר בג׳נין, לסיכול חוליית טרור שעסקה בקידום מיידי של פיגועים כלפי אזרחים וכוחות הביטחון. הרמטכ״ל הנחה על הגברת המוכנות והמשך פעילות הסיכול ככל שתידרש.

    מוקדם יותר, קצין בכיר באוגדת יו"ש אמר כי במערכת הביטחון נערכים להסלמה וכי הכוננות תעלה בשל מספר ההרוגים החריג בפעילות בג'נין. "אנו ערוכים לכל תרחיש. אין ספק שזה יכול לגעת בנימים הפלסטיניים גם בזירה הדרומית", אומר הקצין ומוסיף: "נתגבר את הכוחות לסוף השבוע. הכוחות תודרכו להיות דרוכים לפיגועי נקמה. לא מדובר בעוד חולייה, אלא כזו שתכננה גם פיגועים משמעותיים". אמר הקצין בשיחה עם הכתבים הצבאיים. "סיכלנו פיגוע או פיגועים משמעותיים", הוסיף הקצין.

    במקביל, התכנסו היום פלגי ארגוני הטרור ברצועת עזה, ובג'יהאד האיסלאמי איימו להגיב לנעשה בג'נין.

    דובר צה"ל מפרסם כעת תיעודים מזירת הקרב ממצלמות הגוף של הלוחמים:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תודה לך השם!!!! תודה!!!
      שהשם ישמור אתכם! אמיצים ואלופים!!