מיכאלי נגד גנץ: "לא מבין את הסכנה"

    איתי גדסי 1 Comment on מיכאלי נגד גנץ: "לא מבין את הסכנה"

    יו"ר מפלגת העבודה הגיבה ליו"ר המחנה הממלכתי שקרא לחברות שלא להחרים את המשק הישראלי: "מול תכניות הנאשם להפוך את ישראל לדיקטטורה, אין מקום להידברות"

    צילום: אלעד מלכה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימותים בתוך האופוזיציה: יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי קראה ליו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שלא לקדם הידברות עם הממשלה הנושא הרפורמות המשפטיות.

    על רקע הודעתה של חברת 'פאפאיה גלובל' על הוצאת כספיה מישרלא, כתב היום גנץ: "אנחנו נאבקים על הדמוקרטיה שלנו וזה מאבק חשוב בקנה מידה היסטורי למדינת ישראל. נצא לרחובות, נתריע, נזעק ונציע אלטרנטיבות. אנחנו לעולם לא נעודד חרמות ואני קורא לכל החברות וראשי המשק – הישארו כאן והשמיעו את קולכם. המאבק הזה רק בתחילתו – ואנחנו ננצח ביחד".

    מיכאלי הגיבה: "בני היקר, חוששני שאינך מבין מול איזו מכונה מסוכנת אנחנו עומדות. מול תכניות הנאשם להפוך את ישראל לדיקטטורה, אין מקום להידברות. אסור להתפשר על 'חצי' דמוקרטיה. עלינו לגייס את כל הכלים והמשאבים כדי לעצור אותו מלהרוס את מדינת ישראל. כבוד לחברות ההייטק שמרימות דגל אדום ומצטרפות למאבק".

    כזכור, מנכ"לית פאפאיה גלובל עינת גוז, כתבה הבוקר: "בעקבות ההצהרות של ראש הממשלה נתניהו כי הוא נחוש להעביר רפורמות שיפגעו בדמוקרטיה ובכלכלה, קיבלנו החלטה עסקית בחברת פאפאיה גלובל להוציא את כל כספי החברה מישראל. ברפורמה המתגבשת, אין שום ודאות כי אנו יכולים לנהל פעילות כלכלית בינלאומית מישראל, זהו צעד עסקי כואב אך מתבקש".

    גם ראש האופוזיציה, יאיר לפיד לא הוזיל דמעה לנוכח הודעתה: "פאפאיה גלובל. שווי חברה מוערך 3.7 מיליארד דולר, עובדים בישראל: 500. נתניהו חלש ומוביל אותנו לאסון כלכלי".

    שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' הגיב: "לא יאיר, בעזרת השם לא יהיה אסון כלכלי כי הכלכלה הישראלית חזקה ומשתלמת והמשקיעים חכמים והכל יחד ינצח את השקרים ואת חוסר האחריות שלכם. מה שכן יש זה ניסיונות מכוונים שלכם לדחוף את ישראל לאסון כלכלי כי מבחינתכם אם אתם לא בשלטון אז שתישרף המדינה. אבל האחריות והציונות ואהבת הארץ ינצחו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא יהיה שום אסון כלכלי.
      זה מפורש בנביא יחזקאל שעילת מלחמת גוג ומגוג היא עילה כלכלית וישראל צריכה להיות חזקה כלכלית.
      אנחנו באחרית הימים, אז לא יהיה אסון כלכלי.
      יש לנו את כל התשובות בתורה שלנו.
      אז איך מתמודדים עם יוקר המחיה?
      נטילת ידיים, כיבוד האשה, מעשרות, שמירת הברית ועוד…