מחבלים חוסלו בחילופי אש עם כוחות הביטחון בג'נין

    קובי פינקלר No Comments on מחבלים חוסלו בחילופי אש עם כוחות הביטחון בג'נין

    בפעילות של כוחות צה"ל למעצר מבוקשים במחנה הפליטים בג'נין הבוקר חוסלו שישה מחבלים ערבים ועוד רבים נפצעו. כוחות הימ"מ נסוגו מהמקום, כאשר המשאית באמצעותה הם נכנסו חולצה בידי צה"ל. באזור מתנהלים חילופי אש כבדים במסגרתם, לטענת הפלסטינים, הופל רחפן צבאי

    צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ, ימ״מ, מג"ב וצה״ל הבוקר (חמישי) בלב מחנה הפליטים ג׳נין, מול התארגנות צבאית של פעילי גא״פ, נוטרלו שלושה מבוקשים. במהלך ניסיון מעצרם, פתחו המבוקשים באש ונהרגו בחילופי אש עם כוחותינו. מדובר במבצע חריג שיצא לדרך עם אור ראשון בעקבות מידע ממוקד על כוונה של מחבלים לבצע פיגועים בטווח הזמן הקרוב.

    המבוקשים, פעילי גא"פ המעורבים בעת האחרונה בפעילות טרור ענפה, חשודים בביצוע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל ותכנון של פיגועים משמעותיים נוספים.

    במהלך פעילות הלוחמים לכיתור המבנה בו שהו המבוקשים, זוהו שני מבוקשים חמושים אשר ברחו מן המבנה. הכוחות ירו לעברם ונטרלו אותם.

    אחד המבוקשים ששהה במבנה הסגיר את עצמו לכוחות במקום. כמו כן, כוחות הנדסה נכנסו למבנה כדי לפוצץ שני מטענים אשר שימשו את המבוקשים. במקום היה מבוקש רביעי חמוש שנוטרל גם הוא על ידי הלוחמים.

    במהלך ניסיון המעצר בוצע ירי לעבר כוחותינו אשר השיבו אש לעבר החמושים. זוהו פגיעות במספר חמושים. נבדקות טענות על הרוגים נוספים כתוצאה מחילופי הירי. אין נפגעים לכוחותינו.

    בתוך כך, פלגי הטרור ברצועת עזה יתכנסו בשעות הקרובות ומאיימים להגיב על המבצע בג'נין. גורמים מדיניים בישראל נערכים להסלמה.



    0 תגובות