סגנית רה"מ אלבניה: "נתמוך בישראל במועצת הביטחון"

    שלמה ריזל No Comments on סגנית רה"מ אלבניה: "נתמוך בישראל במועצת הביטחון"

    סגנית ראש ממשלת אלבניה הבטיחה לשר החוץ אלי כהן בפגישתם הבוקר להמשיך ולתמוך בישראל בזירות הבינלאומיות ולפעול לטובת ישראל מתוקף תפקידה כחברה במועצת הביטחון של האו"ם

    משרד החוץ
    משרד החוץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפגישה היום בין שר החוץ אלי כהן לסגנית ראש ממשלת אלבניה בלינדה באלוקו סוכם על המשך העמקת שיתוף הפעולה האסטרטגי והמדיני בין המדינות. בין היתר, השניים שוחחו על אפשרות פתיחת קו טיסות ישיר בין ישראל לאלבניה. השר כהן הביע רצון לערוך ביקור גומלין בקרוב באלבניה על מנת לקדם, עוד יותר, את היחסים בין שתי המדינות ובין ישראל למדינות נוספות במרחב הבלקן, ״יש כימיה טובה בין המדינות שלנו״, ציינה סגנית ראש הממשלה האלבנית.

    השניים דנו בהשלכות הפעילות האיראנית התוקפנית והטרוריסטית, שהובילה לניתוק היחסים בין אלבניה לאיראן. השר הדגיש כי ישנה חשיבות להכללת משמרות המהפכה כארגון טרור באירופה. השניים הסכימו להמשיך בדיאלוג ובשיתוף הפעולה ההדוק בין שתי המדינות.

    שר החוץ אלי כהן, הודה על מאבק ראש ממשלת אלבניה נגד האנטישמיות ואת שבוע היהדות שיצוין במדינה והזכיר את הפגישה החמה בינו לבין ראש הממשלה לפני כשבוע בדאבוס. ביקורה של סגנית ראש ממשלת אלבניה נערך על רקע ציון יום השואה הבינלאומי במשרד החוץ והשר הודה על תרומת מדינתה לשימור זיכרון השואה.

    בתום המפגש, העניק השר לסגנית ראש הממשלה האלבנית שי, שני עותקי ספרים שנכתבו על ידי יובל וואלה פישר, איש משרד החוץ ששירת מספר שנים בנציגות הישראלית בטירנה ועוסקים ביחסי ישראל-אלבניה על גווניהם השונים.



    0 תגובות