השר עמיחי אליהו: "אנשים בשמאל איבדו את הדרך"

    אסתי פלד No Comments on השר עמיחי אליהו: "אנשים בשמאל איבדו את הדרך"

    שר המורשת הרב עמיחי אליהו לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו בשעה גורלית למדינת ישראל אנחנו חייבים להחזיר את הסדר למדינה הזו. המצב הולך ומתדרדר" | האזינו

    צילום: משה ביטון
    12:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on ברקע הפרסום ב'קול חי': הרב רווח במכתב נגד 'יש חסד'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר הרב עמיחי אליהו מעוצמה יהודית לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" על מסיבת העיתונאים של השר בן גביר: "בן גביר הציג תוכנית להתמודדות עם האתגרים, שכר השוטרים יעלה. סוף סוף מגיע מישהו שהופך את השולחן, אזרחי ישראל צריכים לשמוח על זה".

    בעניין פסילתו של דרעי אמר: "אין אדם במדינה שלא יודע שאם דרעי היה משתף פעולה עם בנט בית המשפט היה מכשיר אותו. דרעי הוא לא העניין, העניין הוא אליטה ששולטת עלינו".

    "אנחנו בשעה גורלית למדינת ישראל אנחנו חייבים להחזיר את הסדר למדינה הזו. המצב הולך ומתדרדר, הפחד הכי גדול שלי הוא שיש אנשים בשמאל איבדו את הדרך" הוסיף השר אליהו.

    על הרפורמה המשפטית וההפגנות שבאו בעקבותיה אמר: "כולנו עומדים מאחורי השר יריב לוין, אנחנו רוצים לחזק את בית המשפט, לתת לו סמכויות בחוק, ולא שייקח סמכויות לעצמו".

    על פיצול תפקיד היועמשי"ת אמר: "אני חושב שצריך לארגן מחדש את המערכת המשפטית, את תפקיד היועמ"ש צריך לפצל לשלוש. ייעוץ, ייצוג, ותביעה. צריך להוציא את הפוליטיזציה מבית המשפט".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות