אביו של יהודה דימנטמן לח"כים: "קיימו את הבטחתכם"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אביו של יהודה דימנטמן לח"כים: "קיימו את הבטחתכם"

    הרב מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה הי"ד שנרצח בפיגוע סמוך לחומש לפני כשנה קורא לחברי הקואליציה לקדם בהצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון: "ביטול החוק יהיה נחמה קטנה וקיום צוואתו של יהודה להמשיך ליישב ולהרחיב את חומש"

    צילום: ישיבת חומש
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת העלאת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון להצבעה בקריאה טרומית בקרוב, סיירה משפחת דימנטמן ביישוב חומש, במהלך הסיור קרא הרב מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה הי"ד שנרצח בפיגוע סמוך לחומש לפני כשנה לחברי הקואליציה לזרז את הליכי החקיקה ולסיים את העברת החוק בהקדם.

    הרב מרדכי דימנטמן אמר במהלך הסיור בחומש כי: "אנו מצפים שההבטחה שקיבלנו במהלך השבעה על יהודה הי"ד לבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון תקוים. אנו קוראים לחברי הכנסת שיעמדו בהבטחתם ויתמכו בחוק. ביטול החוק יהיה נחמה קטנה וקיום צוואתו של יהודה להמשיך ליישב ולהרחיב את חומש. בעזרת ה' חומש תיושב מחדש ולאחריה כל צפון השומרון", דברי דימנטמן.

    נזכיר, כי בעקבות עתירה שהוגשה לבג"ץ בדרישה לפנות את ישיבת חומש ממקומה הודיעה המדינה כי בכוונתה לחוקק בחודשים הקרובים חוק אשר יבטל את חוק ההתנתקות האוסר על שהות ישראליים ביישוב חומש וביישובי צפון השומרון ובכך לאפשר את המשך קיום הישיבה בחומש ואת חזרתם של מתיישבי חומש לבתיהם אשר מהם גורשו במסגרת תוכנית ההתנתקות.

    שמואל וונדי, מנכ"ל ישיבת חומש אמר: "עם ישראל אוהב ומחבק את ישיבת חומש, כולם מבינים את ההכרחיות לבטל את חוק ההתנתקות כמה שיותר מהר. בעזרת ה, יחד עם כל השליחים שלנו, נראה בביטול החוק בקרוב ממש".



    0 תגובות