אחרי פיטורי דרעי: מלכיאלי ובן צור מונו לממלאי מקום

    איתי גדסי No Comments on אחרי פיטורי דרעי: מלכיאלי ובן צור מונו לממלאי מקום

    רה"מ מינה את השרים מלכיאלי ובן צור לשרי הפנים והבריאות באופן זמני

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה לפני זמן קצר את השר מיכאל מלכיאלי לממלא מקום שר הפנים ואת השר יואב בן צור למ"מ שר הבריאות. השניים מונו לממלאי מקום לתקופה של שלושה חודשים, לאחר פיטוריו של השר אריה דרעי בעקבות פסיקת הבג"ץ.

    כזכור, בעקבות עתירות לבית המשפט, קבעו שופטי הבג"ץ כי מינויו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר אינו סביר בשל הרשעותיו בפלילים ולפיכך על ראש הממשלה לפטרו.

    אתמול קיימו ראשי הקואליציה מפגן תמיכה בדרעי. ראש הממשלה נתניהו הבהיר כי הוא לא מתכוון לוותר על שירותו של דרעי. "קודם כל כי זה לא צודק ונכון. אין אחד שהצביע ולא ראה אותו בתפקיד בכיר בממשלה בראשותי. הייתה פגיעה בעיקרון של זכויות הרוב, ואנחנו חייבים לתקן את זה. התרומה של אריה לביטחון הלאומי ושיקול הדעת שלנו היא אמיתית. החזרה שלו לשירות בהנהגת המדינה היא צורך לאומי עם הרבה היבטים אחרים. אריה, בכוונתי לחפש כל דרך חוקית שבה תוכל להמשיך לתרום למדינת ישראל מנסיונך ומכישוריך הרבים, בהתאם לרצון העם".

    הפרשן חשף: כך מתכוון דרעי לחזור לשולחן הממשלה

    האפשרויות לחזרת דרעי ומכתב ראשי הקואליציה | הפרשנים

    יו"ר ש"ס ח"כ דרעי הודה לנואמים ואמר: "אני מתנצל שראש הממשלה בנימין נתניהו, שציפו ממנו שיתחמק ויעשה תרגילים, עשה את זה ופיטר. הקואליציה ממשיכה והממשלה ממשיכה. הכול יבוא על מקומו בשלום. אנחנו פועלים כחוק ולא אנרכיה. לא ניתן לישראל ליפול לאנרכיסטים".

    הרבנית יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס אמרה הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם: "הסיפור הזה נגמר… כל ההתנהלות הזו זו שנאה שמקלקלת את השורה. כל מה שקרה פה פתח לאנשים את העיניים. קיבלנו 64 מנדטים ברזל, יריב לוין עומד כצוק איתן וגם ראש הממשלה. זה לא קרה בעבר. נתניהו כבר בפנים אם הוא רוצה ואם לא. אני חושבת שזה לא אותו נתניהו של פעם".



    0 תגובות