יעלון: "הופכים אותנו לדיקטטורה, על זה המלחמה"

    אסתי פלד 4 Comment on יעלון: "הופכים אותנו לדיקטטורה, על זה המלחמה"

    השר לשעבר משה יעלון במהדורה המרכזית: "איש אחד שהסתבך משעבד את כל האינטרסים של המדינה ועכשיו לדרוס את הרשות השופטת זה להפוך אותנו לדיקטטורה ועל זה המלחמה. אני מרגיש במלחמת יום הכיפורים. זו לא רפורמה, זו הפיכה משטרית"

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר משה יעלון, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני חושב שאנחנו במצב טראגי. המדינה תקועה למעלה מחמש שנים בכלל הסתבכות של איש אחד שמואשם בשלושה כתבי אישום חמורים ומוזהר בוועדת מירון וזה עוד לפני שוועדת הצוללות הגישה את מסקנותיה", אמר יעלון.

    "איש אחד שהסתבך משעבד את כל האינטרסים של המדינה ועכשיו לדרוס את הרשות השופטת זה להפוך אותנו לדיקטטורה ועל זה המלחמה. אני מרגיש במלחמת יום הכיפורים. זו לא רפורמה, זו הפיכה משטרית", תקף השר לשעבר.

    לדבריו "את הביקורת שלי על מערכת המשפט כתבתי בספר. יש בהחלט מקום שאם ביהמ"ש רוצה לבטל חקיקה של הכנסת צריך רוב משמעותי של שופטים ואם הכנסת רוצה לבטל את זה היא לא תעשה את זה ברוב של 61 אלא מורחב יותר. זה ראוי. אבל שהפוליטיקאים ימנו את השופטים לא. הוועדה הנוכחית היא ועדה נכונה. האמון בפוליטיקאים הוא פחות מאשר בשופטים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הזקן הזה לא מתעייף מלנסות לנקום בביבי על שפיטר אותו ממשרד הביטחון

    2. 2

      ל—ד—ר–ו–ס ,דיקטטורה" מה המילים הבומבסטיות הללו.! ל ש נ ו ת את הרכב הועדה לבחירת שופטים זו אינה דיקטטורה אלא איזון והגינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 הם בוחריםאת עצמם חבר מביא חבר כבר שנים. לא פלא שזה די הומוגני. הוא אומר בעצם שאנשים נבחרי ציבור הם אינם מוסריים מספיק. שהשופטים יותר מוסריים מהם טשהציבור שבוחר(אלא אם הוא ציבור שמאלני) רק הוא "אובייקטיבי" ו,אמין".

    3. 1

      למה להאריך במילים יפות? נתניהו הדיח אותי, ולכן אין שום אפשרות שאתמוך במשהו שקשור אליו…