לפיד התייחס לפיגועים ותקף: "איפה בן גביר?"

    איתי גדסי No Comments on לפיד התייחס לפיגועים ותקף: "איפה בן גביר?"

    ראש האופוזיציה לפיד התייחס לניסיונות הפיגועים ואירועי האלימות בימים האחרונים ותקף את השר לביטחון לאומי: "איפה הוא? לפני הבחירות אנחנו יודעים מה היה קורה. אחרי חמש דקות הוא שם. ראיונות בכל הערוצים, מבטיח לנו שאצלו לא יהיו דברים כאלה"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד נאם לפני זמן קצר במליאת הכנסת ותקף את השר לביטחון לאומי. "יש לי שאלה למליאה: איפה בן גביר? ששה פצועים בארבעה אירועי ירי בלוד. איפה הוא? לפני הבחירות אנחנו יודעים מה היה קורה. אחרי חמש דקות הוא שם. ראיונות בכל הערוצים, מבטיח לנו שאצלו לא יהיו דברים כאלה. הוא היה גומר את זה ביום", אמר לפיד.

    "בפסגת זאב ילדה נפגעה מירי תועה. ילדה. בת שבע וחצי. ישבה בבית, ירו לתוך הביתה שלה. אני משאיר לכם לדמיין את סדרת הצילומים של בן גביר עם ילדה כזו לפני הבחירות. עכשיו השר נעלם.

    "אתמול במועצה איזורית אשכול, ליד שדי אברהם, ילדה בת 17 קלטה שעוקב אחריה מישהו חשוד. הקפיצו אנשי בטחון, ברחה ברגע האחרון. אנחנו יודעים מה בן גביר היה עושה לפני הבחירות מסיפור כזה.

    "הצוותים הרפואיים שובתים היום בגלל האלימות כלפיהם. עוד מקרה ועוד מקרה, שוב מתקיפים אותם, שוב מרביצים להם. רופאים ואחיות שמצילים חיים מרגישים שאין מי שמגן עליהם.

    "זה היבול של סופשבוע אחד. מה קרה לסבב הראיונות הקבוע? ערוץ 12, 13, 14, וויינט, וואלה, חמש אצל, שש עם, מהדורה מוקדמת, מהדורה, חדשות הלילה, מנופף באקדחו, מבטיח לכולם שאחרי שבוע אצלו הכל ייגמר. הוא יראה להם. אנחנו יודעים בדיוק מה הוא היה אומר על השר לבטחון פנים. אז איפה בן גביר?

    "בטחון פנים זה עניין רציני. טיפול באלימות זה עניין רציני. זו מכת מדינה. אנשים רציניים צריכים לטפל בו. מומחים בתחום הפעלת הכוח, לא מומחים ברשתות חברתיות. בן גביר עשה קריירה מלרכב על הפחדים של האזרחים. הפחדים מוצדקים, אבל באיזה עולם הוא הפתרון?

    "באיזה עולם הפתרון לאלימות בחברה הישראלית הוא עבריין מורשע שעשה את כל הקריירה שלו בצילומי סלפי, שהנסיון היחיד שלו בתחום המשטרתי הוא זה שהוא היה עצור בלי סוף פעמים?

    "אולי מוטב לממשלה למנות שר אמיתי לבטחון פנים, כדי שבן גביר יוכל להתפנות לדבר היחיד שהוא טוב בו: צילומים וראיונות, ואז לא נצטרך לשאול – איפה בן גביר?"



    0 תגובות