"רוצה להרוג חרדי": פלסטיני איים בפיגוע ונעצר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "רוצה להרוג חרדי": פלסטיני איים בפיגוע ונעצר

    רצה להרוס לאביו את הבית על ידי ביצוע פיגוע: משטרת ישראל הגישה כתב אישום מהיר כנגד מחבל פלסטיני תושב השטחים שחייג למשטרה ואיים לבצע פיגוע בבני ברק

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמנע אסון נוסף בבני ברק? בשבת האחרונה, בשעה 23:08 התקבלה שיחה במוקד 100 של המשטרה, מאדם, שמסר כי הוא נמצא בצומת גהה בבני ברק ואמר כך: "אני רוצה לרצוח את אבא שלי עד המוות" ובהמשך השיחה הוסיף: "אני מדמיין עכשיו ללכת להרוג מישהו חרדי כדי שתהרסו לו את הבית".

    שוטרי תחנת בני ברק החלו בסריקות מידיות במקום שנמסר שבמהלכן איתרו את החשוד בן 19 מהעיירה פארעה אלג'יפטליק בבקעה, והוא הועבר לחקירה בתחנת בני ברק שבסיומה נכלא ומאז מעצרו הוארך מעת לעת.

    עם סיומה של החקירה, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד החשוד בגין איומים וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

    כזכור, לפני כמעט שנה, בסוף חודש אדר ב', אירע הפיגוע הראשון בהיסטוריה בעיר בני ברק, כאשר מחבל הגיע לרחוב השניים פינת השלושה ופתח בירי בתת מקלע לעבר עוברי אורח.  בפיגוע נהרגו חמישה אנשים וארבעה נפצעו.

    לפני כחצי שנה אירע פיגוע נוסף בגשר גבעת שמואל כניסה לבני ברק, כאשר מחבל ערבי דקר את הרב יצחק דהן ופצע אותו קשה. תחילה לא היה ברור כי מדובר באירוע טרור, אך בהמשך הודתה המשטרה כי מדובר בפיגוע.



    0 תגובות