ח"כ גוטליב: "קראתי לפטר את היועמש"ית מהרגע הראשון"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ גוטליב: "קראתי לפטר את היועמש"ית מהרגע הראשון"

    חה"כ טלי גוטליב במהדורה המרכזית: "אני קראתי לפטר את היועמש"ית מהרגע הראשון, לצערי הם פספסו את המומנטום. מיארה היא מינוי פוליטי של גדעון סער והיא הוכיחה תרדמת מוחלטת כשהם היו בשלטון. ברגע שעלינו לשלטון היא לא מפסיקה לחרחר ריב ומדון"

    צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הפתרון שהציעה אחרי פסילת דרעי בבג"ץ. "אחרי שראיתי את פסק הדין המבזה של בג"ץ שצפצף על הרשות המחוקקת, הם קבעו שלמרות חוק היסוד המעשה היה בלתי סביר. הרשות השופטת חושבת שהיא מחליטה יותר טוב מאיתנו. הצעתי לתקן את חוק יסוד השפיטה שירשם לצד סמכויות בגץ שבגץ לא יהיה מוסמך לבטל מינוי שרים או בכירים שהמינוי שלהם תלוי בהצבעת הכנסת או הממשלה. לא אסבול שהרשות השופטת תהיה מעל המחוקקת".

    עוד אמרה גוטליב: "אני קראתי לפטר את היועמש"ית מהרגע הראשון, לצערי הם פספסו את המומנטום. מיארה היא מינוי פוליטי של גדעון סער והיא הוכיחה תרדמת מוחלטת כשהם היו בשלטון. ברגע שעלינו לשלטון היא לא מפסיקה לחרחר ריב ומדון. מי שקרא עלי כמחוקקת תיגר זו נשיאת בית המשפט העליון שפעלה בניגוד לאתיקה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמה שאת צודקת היועמשי"תהיא שתולה של השמאלנים בממשלה צריך להעיף אותה וכמה שיותר מהר

    2. 1

      א—ב—ל בהסכם הגז האומלל עם לבנון שבו ויתרה הממשלה הקודמת מממש בחודשיים האחרונים שלה, בראשות לפיד על מים טריטוריאליים ועל גז,,, ה–י–א כ—ן אמרה שצריך להיא זאת לאשרור הכנסת אבל לא התיחסו אליה