הפרשן חשף: כך מתכוון דרעי לחזור לשולחן הממשלה

    אסתי פלד No Comments on הפרשן חשף: כך מתכוון דרעי לחזור לשולחן הממשלה

    הפרשן ישי כהן חשף במהדורה המרכזית את תוכניתו של יו"ר ש"ס לחזרה מהירה לשולחן הממשלה, חרף החלטת הבג"ץ | גם מקורבו של דרעי ברק סרי השתתף בשיחה

    צילום: קובי גדעון לע"מ
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן ישי כהן והיועץ האסטרטגי ברק סרי, שוחחו הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על פסילת דרעי בבג"ץ. ישי כהן חשף את האפשרות המשפטית הנבחנת בימים האלה להחזרת דרעי לממשלה.

    ברק סרי: "דרעי משם מחיר גבוה על הקשר שלו עם נתניהו. לגבי המתקפה התקשורתית אני לא חושב שזה אישי נגד דרעי. תראה את היחס של התקשורת לליברמן מרגע שסיים עם נתניהו. העובדה שדרעי דבק בנתניהו והקים לו את בלוק הימין".

    "לפיד התראיין לישי כהן וסיפר שדרעי יכול להיות חלק חשוב מאוד ממשלתו. לפיד ניסה בכל השנים האחרונות למצוא מסילות לליבו של דרעי וזה לא צלח. דקרה אחרי החלטת בג"ץ הוא צועק שדרעי לא כשיר. הכל פוזיציה. אם דרעי היה עובר לצד השני אני כמעט משוכנע שהיחס המשפטי והתקשורתי אליו היה שונה לחלוטין", אמר סרי.

    ישי כהן: "העובדה שדרעי מחליט למנות שר מכהן כממלא מקום בלבד מלמדת עד כמה הוא מתכוון לחזור. אמר דרעי ביום רביעי אם סגרו לנו את הדלת ניכנס מהחלון. חשפתי הערב כי צוותים משפטיים משותפים לליכוד ולש"ס מקיימים ישיבות ועסוקים בניסוח הצעת חוק לפיה ראש הממשלה יש סמכות למנות שרים ככל העולה על רוחו בלי אפשרות להתערבות של היועמש"ית, בגץ או אף אחד. דרעי מעריך שזה יימשך כחודש-חודשיים. דרעי הודיע לנתניהו שאינו מעוניין בתפקיד רה"מ החליפי. זו התוכנית שלו".

    ברק סרי: "אני חושב שבגץ יעשה כל מאמץ כדי לא לאפשר את זה וכל דבר יחזור לפתחו. אני יודע שיש עוד דברים שנבחנים". על השמועות לגבי הוצאת נתניהו לנבצרות: "זה נועד להטיל מורא ולמנוע גם מנתניהו לעסוק בחזרת דרעי. נשמע ששניהם לא מוטרדים מזה ומתייחסים לזה כאיום סרק".



    0 תגובות