השר לשעבר: "רפורמה כזו צריך לעשות ביישוב הדעת"

    דיבור יהודי 1 Comment on השר לשעבר: "רפורמה כזו צריך לעשות ביישוב הדעת"

    השר לשעבר משה ניסים בשיחה עם 'קול חי': "אני חושב שלא היה מקום לצאת מיד ברפורמה או מהפכה משפטית שכזו ללא דיונים קודמים. אני לא שולל את עצם הרפורמה, אבל זאת לא צורה. מאוד מצער שזה הוליד התנגדות עזה בציבור גדול"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר משה ניסים מהליכוד, שוחח היום (ראשון) עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית דיבור יהודי, ומתח ביקורת על אופן הקמת הממשלה והרפורמות המשפטיות. "תוצאות הבחירות היו מאוד רצויות וטובות, אבל אני מאוכזב מאוד מתהליך הרכבת הממשלה ומהדרכים שבהן שהיא הולכת. לא היה מקום למו"מ של חודש וחצי ולעלות מאות סעיפים. בסביבות מאתיים סעיפים עם כל מפלגה. במקום לפתוח בהקמת ממשלה מהר ולהביא בשורה לעם אחרי שנים של בחירות חוזרות".

    "במקום זה", הוסיף "בחרו סעיפים מוזרים שחלקם מעוררי סלידה. דברים שלא נשמעים הגיוניים. אין סוף דרישות וכניעה של הליכוד וזה יצר אווירת נכאים בקרב הבוחרים".

    עוד אמר ניסים: "אני חושב שלא היה מקום לצאת מיד ברפורמה או מהפכה משפטית שכזו ללא דיונים קודמים. אני לא שולל את עצם הרפורמה, אבל זאת לא צורה. אם רוצים להצליח צריך לעשות את זה ביישוב הדעת. מאוד מצער שזה הוליד התנגדות עזה בציבור גדול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אכן כן. מאוד מצער שבמשמרת שלך לא היתה שום רפורמה וה"חונטה" השיפוטית המשיכה לשלוט כאן ביד רמה ולהתעלל בתושבים ביהודים במדינה אבל להגן בכל עוז ותעצומות על המחבלים הארורים ששופכים את דמנו. בושה וחרפה.גועל נפש במיטבו.