סמוך לצומת יקנעם: הרוגה ו – 3 פצועים בתאונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סמוך לצומת יקנעם: הרוגה ו – 3 פצועים בתאונה

    היום בבוקר אירעה תאונת דרכים קשה בין 3 כלי רכב בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם. נקבע מותה של אישה כבת 30. ולבי"ח רמב"ם פונו 3 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש ו-2 במצב קל

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 07:36 הבוקר, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל-4 פצועים בדרגות פציעה שונות.

    החובשים ביצעו על אחת הפצועות כבת 30, פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה. מזירת התאונה פונו לבי"ח רמב"ם 3 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש ו-2 במצב קל.

    פראמדיק מד"א דורון בייקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה דרכים קשה מאוד. 2 כלי רכב שעמדו על אי התנועה היו מעוכים עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. אישה כבת 30 נלכדה באחד מכלי הרכב, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה.

    "3 פצועים נוספים שכבו על הכביש כשאחד מהם גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה ו-2 היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם" הוסיף הפארמדיק.



    0 תגובות