שלושה כתרים באהבה \\\ אייל ראובן

    מערכת האתר 2 Comment on שלושה כתרים באהבה \\\ אייל ראובן

    אם אתה גם חרדי, גם ספרדי-מזרחי וגם ימני, הסיכוי מול בג"צ הוא קלוש | אייל ראובן, מצביע ש"ס ועורך ברדיו 'קול חי משתף את השבוע שחלף עליו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי נפל דבר בישראל. הרגשתי שלקחו לי – ולעוד 400,000 איש שהצביעו ש"ס, ובעקיפין גם למעל 2 מיליון בוחרים שבחרו בגוש הימין וידעו שהשר דרעי יכהן כשר בה, את זכות הבחירה. ומי לקח? אנשים שלא בחרתי בהם, לא אני ולא אף אחד אחר בישראל. הם הרי בוחרים את עצמם בעצמם ולטענתם זה בסדר. אבל לי ולכל הציבור שבחר לש"ס ובכלל לגוש הימין זה סביר, לדעתם, לקחת לנו את זכות הבחירה. עם הפסיקה שהחליטו להתערב בחוק היסוד שחוקק ופסלו את מחולל המהפכה בציבור הספרדי שנרדף כבר 30 שנה, השר הרב אריה דרעי, מלהיות שר בישראל.

    הציבור החרדי מזמן איבד אימון בבג"צ, ואנו שמחזיקים בשלשה כתרים באהבה: גם חרדים, גם ספרדים-מזרחים, וגם ימנים –  אין ספק שכל אחד מאיתנו שמגיע עם שלשת הנתונים הללו מול בג"צ, וכל שכן השר הרב אריה דרעי שאוחז בשלשתם, הסיכוי שלו לצאת משם נקי הוא אפסי.

    הרגשתי שגם במדינה שנקראת 'דמוקרטית' לקחו לי את זכות הבחירה

    נוסיף על זה את עינוי הדין שהשר דרעי עבר בהכנעה ובשתיקה יחד עם משפחתו שש שנים תמימות, ובסוף זו התוצאה. עבירה שכל אדם אחר היה מסיים אותה בהסדר מול פקיד שומה. כולנו זוכרים שאפילו היועמ"ש לשעבר מנדלבליט אמר שמדובר בתיק שהגיע מנופח, וההר לא הוליד אפילו לא עכברון. בעיני בג"צ לא סביר באופן קיצוני לראות את המשך המהפכה הספרדית שמחולל השר הרב דרעי, זה בכלל לא התפקידים אותם הוא ממלא, אלה עשרות שנות אריה דרעי שעברו עם יזע לצד מועצת חכמי התורה, והקמת תנועת ש"ס בראשות מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ועמו מרן חכם שלום הכהן זצ"ל וחכם שמעון בעדני זצ"ל.

    תחושה קשה זו תמשיך ללוות אותנו עד לשינוי השיטה הדיקטטורית שנטלה לעצמה סמכויות באי סבירות קיצונית!

    אייל ראובן מצביע ש"ס ועורך ברדיו 'קול חי'



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הבעיה העיקרית היא, שחוץ מזה שדרעי הוא גם ספרדי גם חרדי וגם מזרחי – הוא גם עבריין סדרתי.

      1. בתור אשכנזי הוא יוצא זכאי הפעם. בפעמים קודמות אינני יודע