מקים 'התנזים' רותח: "בלי דרעי נתניהו היה נזרק"

    אסתי פלד 1 Comment on מקים 'התנזים' רותח: "בלי דרעי נתניהו היה נזרק"

    מקים "התנזים" של דרעי ומאבק שאגת אריה ציון קדוש לקאהן וחכם ב"מהדורה המרכזית": אריה דרעי הרים והוציא אותנו משכונות המצוקה, הם יודעים את זה. הם עשו הכל כדי להפיל ממשלת ימין, אם היה הולך עם השמאל זה לא היה קורה. שונאים אותו כי הוא מרוקאי, חרדי וספרדי. מי שהביא לביבי את הממשלה זה רק אריה. הוא הבין שבלי ביבי לא תהיה ממשלת ימין, הוא הקים את הגוש. אבל עכשיו ביבי לא עושה בשבילו כלום, זה לא לעניין שהוא מגיע אליו הביתה"

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ציון קדוש, מקים "התנזים" ופעיל מאבק שאגת אריה למען אריה דרעי: "יום קשה, לא מעכל את ההחלטה הזאת. החליטו ךחסל אותו פוליטית כמו בשנות ה-90 שחששו שיהיה ראש ממשלה. אין לזה תקדים ואח ורע בעולם, הוא יצא מהכלא וחשבנו שישחררו ממנו. בשנת 77, ניצחון בגין השמאל הבין שלקחו לו המדינה, ולכן הכניס שופטים למערכת המשפט".

    "אריה דרעי הרים והוציא אותנו משכונות המצוקה, הם יודעים את זה. הם עשו הכל כדי להפיל ממשלת ימין, אם היה הולך עם השמאל זה לא היה קורה. שונאים אותו כי הוא מרוקאי, חרדי וספרדי. מי שהביא לביבי את הממשלה זה רק אריה. הוא הבין שבלי ביבי לא תהיה ממשלת ימין, הוא הקים את הגוש. אבל עכשיו ביבי לא עושה בשבילו כלום, זה לא לעניין שהוא מגיע אליו הביתה. זה מראית עין לתקשורת, עוד שנתיים יחתום עסקת טיעון במקום ללכת למאסר".

    "אני רותח על המסקנה של השופטים שנעלו אותו מכל הכיוונים, זה מוכיח את טענתינו. הסיפור הזה של אריה, אזרח מהשורה היה פותר את זה עם פקיד שומה. היה צריך לסגור את זה גם בגלל עינוי הדין של המשפחה והילדים. אריה משלם את המחיר בשביל נתניהו. הרבה מהליכוד רצו להעיף את ביבי ואריה נלחם בהם כי הוא ידע שרק ככה תהיה ממשלת ימין. מה השופטים מזכירים את המשפט שחל עליו התיישנות? חיות".

    לראיון המלא



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתה נסער ולא צודק לגבי ביבי
      מה אתה רוצה שהוא בדיוק יעשה?? יש לך רעיון?