ח"כ אייכלר: "לעשות הכל חוקית ובמלחמת מוחות"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ אייכלר: "לעשות הכל חוקית ובמלחמת מוחות"

    יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר לקאהן וחכם ב"מהדורה המרכזית: "זאת לא מלחמה בין רשויות אלא בין אליטות. רוצה להזכיר שז'בוטינסקי כתב בספרו לא לתת זכות בחירה ליהודים חרדים. יש כאן מלחמה על האופי היהודי של המדינה .לא למלחמת אחים! נתמודד בדרך דמוקרטית עם הכל. אבל בשום אופן לא בדרכים שהם מאיימים במלחמות ובשפיכות דמים. שם הם יותר חזקים מאיתנו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר לדוד חכם ובצלאל קאהן במהדורה המרכזית: "אף אחד לא ביקש ממני לא להתראיין, צריך לא לדבר שטויות אבל עקרונית אפשר"הכנסת נבחרת בידי העם לחוקק ולהקים ממשלה. מי שצריך לבקר את פעולות הממשלה. מי יכול לקבוע מי יהיה שר? מי שלא נבחר מעולם? כל הסיפור הזה של פסילת דרעי בגלל 'השתק-הדבק' זה בדיחה"

    "זאת לא מלחמה בין רשויות אלא בין אליטות. רוצה להזכיר שז'בוטינסקי כתב בספרו לא לתת זכות בחירה ליהודים חרדים. יש כאן מלחמה על האופי היהודי של המדינה. כל אזרח יודע שאריה דרעי לא התחייב אלא לקדנציה ולכנסת ה-24 ולכן כל הסיפור הזה הוא שקר וכזב. הדבר החמור זו עילת הסבירות. דיקטטורים לוקחים החלטות בלי סמכות, גם פוטין שולח מאות אלפי חיילים להיהרג כי ככה הוא החליט".

    "צריך לעשות מלחמת מוחות, לעשות מהפכה של לוין והכל לפי החוק. אם תיכנס לפרטים תיפול למלכודת שלהם, נשנה חוקים במסגרת החוק, הם יחכו לנו בכל פינה. זה משחק שחמט, לא זורקים את החיילים מהטבלה, צריך לשבת עם יועמ"שים ולראות איך פותרים את בעיית עילת הסבירות"נבחרי הציבור צריכים לפעול בקור רוח במסגרת החוק. לצד זאת צריך להילחם באלו שמכינים את העם לשפיכות דמים, הם לא יעשו זאת אבל בשוליים זה יקרה".

    "אני מכיר קצת היסטוריה, כל מה שפגעו בציבור היה בשם השלום והשיוויון. פעם הייתה תחנה קומוניסטית ששידרה ממוסקבה. העלייה במחירי המשכנתא היה מהפגיעה של ליברמן בציבור החרדי".

    האזינו לראיון המלא



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה אי אפשר לפטר את שופטי בית המשפט העליון וכל אנשי הפרקליטות?

    2. 1

      אייכלר אהבתי להאזין לתכניתך ברדיו. היית שקול, מעניין, חוקר אלא שעם חילוף הממשלה לחרדית מלא מלא חשפת את פרצופך האמיתי, לועג, בז ומגחך ומלגלג על התרחשויות ודמויות שאתה מביא בתכניתך ממש כמח עבד כי ימלוך