"סגרו את דרעי מכל הכיוונים" | המקורב והחכ"ל במהדורה

    אייל ראובן No Comments on "סגרו את דרעי מכל הכיוונים" | המקורב והחכ"ל במהדורה

    ח"כ לשעבר איתן כבל במהדורת סוף השבוע: "בסוף יימצא הפתרון וזה גם יהיה זרז משמעותי להעברת החקיקה של שר המשפטים". ברק סרי: "לפי משפטנים בכירים היה כאן בפסיקה ניסיון לסגור אותו מכל כיוון עם עניין ההשתק השיפוטי"

    צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי ברק סרי וח"כ לשעבר איתן כבל, שוחחו הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע, על פסילת דרעי בבג"ץ.

    כבל: "כמו שאינני חושב שחוקיו של לוין הם קץ הדמוקרטיה, אני גם לא חושב שאתמול היה קץ הדמוקרטיה. אין לי ספק שהרוב המכריע מסביבתו של דרעי העריכו את התוצאה מראש. בסוף יימצא הפתרון וזה גם יהיה זרז משמעותי להעברת החקיקה של שר המשפטים. לוין יהיה עוד הצד המתון של הרפורמות".

    ברק סרי: "זאת חכמת בדיעבד לומר שזה היה טעות עם עניין הקלון. מיד לאחר הבחירות טען עו"ד תל צור שאין שום מניעה לצרף את דרעי לממשלה ואז בעקבות תשובת היועמ"שית שגם מאסר על תנאי דינו קלון – הוחלט לתקן את חוק היסוד ולהבהיר את העניין הזה".

    סרי שיתף: "דיברתי עם דרעי אחרי הפסיקה. הוא לא הופתע כמובן. התחושה שלו היא שהותרו הספקות. לפי משפטנים בכירים היה כאן בפסיקה ניסיון לסגור אותו מכל כיוון עם עניין ההשתק השיפוטי".

    כבל: "אני אופתע מאוד אם נתניהו לא ילך רחוק עם דרעי. הוא האדם הכי קרוב אליו בממשלה כבר כמה שנים. אבל תזכרו שאפילו שני השופטים השמרנים גם הם קיבלו החלטה לפסול את דרעי".



    0 תגובות