דרעי בתגובה ראשונה: "נמשיך ביתר שאת בדרך רבותינו"

    איתי גדסי No Comments on דרעי בתגובה ראשונה: "נמשיך ביתר שאת בדרך רבותינו"

    יו"ר ש"ס השר דרעי לחברי הכנסת של התנועה בתום כינוס התמיכה בביתו: "אני מתחייב להמשיך המהפכה שהתחילו רבותינו זצוק״ל ביתר שאת וביתר עוז. יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה׳"

    Shas party head Aryeh Deri speaks to supporters as the results of the Israeli elections are announced, in Jerusalem. November 1, 2022. Photo by Yossi Zamir/Flash90 *** Local Caption *** בחירות ש"ס שס מדגם אריה דרעי צילום: Yossi Zamir/Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב לפני זמן קצר לראשונה להחלטת הבג"ץ לפסול את מינויו לשר. "אני מודה לכל הרבנים הגאונים שהגיעו לחזק, וכן לראש הממשלה והשרים וכל האנשים החשובים. זה באמת מחזק ומעודד", פתח דרעי בדבריו בפני חברי הכנסת ושרי ש"ס.

    "כששמעתי היום את החלטת בג״צ, לא שהיא היתה בלתי צפויה, היתה לי שמחה. אין שמחה כהתרת הספיקות. טוב שהם אמרו את דברם וטוב שזה נגמר בצורה כזו של 10 מול 1. ישפוט העם ויראה", הוסיף.

    "אני לא אכנס עכשיו לגוף הנושא, עוד יהיה לי זמן להתבטא. רק רציתי שהחברים ידעו דבר אחד: בשבוע שעבר ליווינו את זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הרב בעדני זצוק״ל, והיה לי קשה מאד לדבר בהלוויה, ואני חוזר על מה שאמרתי והבטחתי שם בפני רבבות עם ישראל: אנחנו נמשיך ביתר שאת וביתר עוז את המהפכה שהם התחילו. לא משנה באיזה צורה נעשה זאת, אנחנו מחוייבים לשלושת המנהיגים שלנו שנפטרו להמשיך את הדרך עליה הם מסרו את נפשם, למען כלל הציבור שלנו", הבטיח.

    לדבריו "אין לנו את הלוקסוס לחשוב מחשבות אישיות. זו השליחות שלנו ונעשה אותה בכל בעוצמה יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה׳".



    0 תגובות