מועצת חכמי התורה: "החלטה המעידה על עוול ואטימות"

    איתי גדסי 3 Comment on מועצת חכמי התורה: "החלטה המעידה על עוול ואטימות"

    מועצת חכמי התורה מגבה את יו"ר ש"ס: "החלטה המעידה על עוול ואטימות שמוחקת את זהותם של המוני עמך בית ישראל. מועצת חכמי התורה קוראת לרבי אריה דרעי, לך בכחך זה והושע את ישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס בהודעת תמיכה ביו"ר התנועה אריה דרעי: "קיבלנו בתדהמה ובכאב רב את פסיקת בג״צ על פסילת יו״ר התנועה הרב אריה דרעי לכהן כשר הפנים והבריאות, למרות שמאות אלפי שלומי אמוני ישראל תמכו ובחרו בו כנציגם בממשלה. החלטה המעידה על עוול ואטימות שמוחקת את זהותם של המוני עמך בית ישראל", מסרו חברי המועצת.

    "מועצת חכמי התורה מחזקת את ידיו של שלוחא דרחמנא, יו"ר תנועת ש"ס המעטירה השר הרב רבי אריה דרעי שליט"א, אשר נשלח למערכה להחזיר עטרה ליושנה על ידי מרנן ורבנן ובראשם מרן רבנו הגדול רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר סמך עליו את ידיו בכל דבר", הוסיפו הרבנים.

    "מועצת חכמי התורה קוראת לרבי אריה דרעי, לך בכחך זה והושע את ישראל, המשך להוביל את תנועת ש"ס בכל עוז ותעצומות, להרים קרנה של תורה ולדאוג לכל אדם, כפי שעשית כל השנים", נכתב בהודעה.

    עוד הוסיפו במועצת: "נמצאים אנו בתוך ימי האבל על הסתלקותו של מרן פאר הדור רבנו שמעון בעדני זצ"ל, ובתוך השנה להסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצ"ל, אשר הביעו בכל עת את עידודם ותמיכתם לרב דרעי. בטוחים אנו כי רבותינו יעמדו בשמים ויעתירו בתפילה על מפעל חייהם ועל שלוחם הנאמן, ויתקיים בנו השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו צרה יגון ואנחה במהרה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני ח"ו לא נגד הרבנים וגם לי כואב שהוא יפוטר מהממשלה
      אבל לצורך הבנה
      מה הרבנים מגיבים על העבירות שהוא אכן ביצע מה מספרים לקהל שזה בסדר לעשות עברות כספים ולהמשיך לקבל אהדה ללא גבול?
      אשמח לתגובה

      1. איזה עבירות הוא עשה אתה יודע?
        או שאתה סתם טוקבקיסט שונא דרעי?

        1. לא שונא אף אחד מישראל
          האם לדעתך כל המשפטים שהיו לו זה על כלום?סתם כי שונאים אותו?