פסילת דרעי: הפרשנויות, המשמעויות והתגובות | המהדורה

    אסתי פלד No Comments on פסילת דרעי: הפרשנויות, המשמעויות והתגובות | המהדורה

    המהדורה המרכזית עם פסילת דרעי בבג"ץ | יועצו של דרעי יענקי ביכלר במהדורה: "לא יצליחו לפרק את הממשלה הזו ואני מאמין שבקרוב יהיו דברים שיעודכנו". הרב שמואל בן עטר: "זו יריקה בפרצוף של בוחרי ש"ס". ישי כהן: "דרעי בשעות האחרונות בעיקר מחייך וממעט להתבטא"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פסילת דרעי בבג"ץ: איציק סודרי, היועץ לקמפיין ש"ס בבחירות האחרונות, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "השטח של ש"ס בוער. כולם רוצים לצאת למחאה. המחאה היום שונה כי היא תהיה בתוך הממשלה. זה מכריח אותם לקדם את הרפורמה. לא סתם ראינו הערב את נתנהיו עולה לביתו של דרעי". 

    לדבריו "ש"ס היא המרכיב השני הכי בכיר בממשלה הזו והמחאה צריכה להיות בממשלה ובכנסת. שם צריך לבוא השינוי ולהחזיר את הדמוקרטיה לרוב העם. הגיע הזמן לשנות. בהקשר הזה אני מודה לבית המשפט שמכריח ומוביל אותנו למלחמת הרשויות הזו כי פעם אחת צריך להסדיר את מעמדם מול רצון העם".

    יועצו של דרעי, יענקי ביכלר אמר למימרן במהדורה: "הרבנים באים ואומרים לדרעי אנחנו איתך, לא ניתן לך ללכת. לא יצליחו לפרק את הממשלה הזו ואני מאמין שבקרוב יהיו דברים שיעודכנו".

    הרב שמואל בן עטר: "זו יריקה בפרצוף של בוחרי ש"ס. זה ביזיון. השופט היחידי שפסק נגד דעת הרוב הוא עיראקי. אנחנו לא מוצאים חן בעיניהם. הם חיכו שיראו איזו ממשלה תקום. אם דרעי היה הולך לממשלת לפיד בוודאי שלא… כעת הם לא הצליחו בבחירות אז מצאו דרך אחרת".

    הפרשן הפוליטי ישי כהן: "התמונות כאן מזכירות לנו תמונות מהעבר. עשרות רבנים מגיעים בזה אחר זה לביתו של דרעי. מאחורי הקלעים כולם מדברים על היום שאחרי. כרגע ההערכה שדרעי לא יוכל לחזור לכהן כשר, ספק רב אם לתפקיד רה"מ חליפי.

    כהן הוסיף: "כולם ציפו לכך שדרעי יפסל, אבל ההלם הוא בעיקר סביב העילה, שהיא לא רק הסבירות ואין אפשרות להתגבר על זה בכנסת. אנחנו רואים את דרעי בשעות האחרונות בעיקר מחייך וממעט להתבטא".

    מוקדם יותר שוחחו עם מימרן הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום. בלום הסביר כי השופטים פסלו את דרעי בכמה עילות ולא בעילה אחת של חוסר סבירות.



    0 תגובות