אחרי הפסילה: רה"מ נתניהו נפגש עם דרעי בביתו

    אבי רבינא No Comments on אחרי הפסילה: רה"מ נתניהו נפגש עם דרעי בביתו

    דנים באפשרויות: ראש הממשלה נתניהו הגיע לביתו של דרעי והשניים נועדו במשך כ-45 דקות לפגישה בה השתתף גם עורך הדין של הליכוד

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הפסילה: במערכת הפוליטית שוקלים כיצד להגיב להחלטת בית המשפט העליון לפסול את מינויו של אריה דרעי לשר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיע בשעה האחרונה לביתו של דרעי בהר נוף והשניים נועדו במשך כ-45 דקות. בפגישה השתתפו גם עורך הדין של מפלגת הליכוד מיכאל ראבילו והשרים מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון ויואב בן צור. נתניהו אמר לדרעי: "כשאח שלי במצוקה – אני בא אליו".

    בתוך כך, בנו של יו"ר ש"ס, ינקי דרעי הגיב לדיווחים לפיהם הוא צפוי להתמנות לשר במקום אביו, וכתב "על כסאו לא ישב זר". הדברים נכתבו לאחר דיווח בכאן חדשות לפיו בין האפשרויות למילוי תפקידיו של דרעי בממשלה באופן זמני הם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ולמשרד הפנים מועמדים לפי הפרסום אריאל אטיאס, ינקי דרעי וסגן השר משה ארבל.

    נזכיר כי ראש הממשלה נתניהו אינו יכול להחזיק בתפקיד שר בנוסף לתפקידו של פסיקת בית המשפט מהעבר, לפיה גם מי שעומד לדין פלילי אינו יכול לכהן כשר.

    המערכת הפוליטית סוערת ברקע ההחלטה לפסול את דרעי. בתנועת ש"ס הגיבו: "היום קבע בית המשפט למעשה כי הבחירות חסרות משמעות. החלטת בית המשפט פוליטית ונגועה באי סבירות קיצונית. הפסילה השערורייתית של יו״ר שס מכהונת שר, איננה רק פגיעה אישית בדרעי אלא פגיעה קשה וצורבת בכל מצביעי שס ותומכיה. חלקים רחבים בחברה הישראלית מרגישים היום מודרים על ידי בית המשפט".



    0 תגובות