נמנע פיגוע: לאחר מעקב דרך מצלמות – המחבל נלכד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נמנע פיגוע: לאחר מעקב דרך מצלמות – המחבל נלכד

    נמנע אסון בזכות עירנות של רבש"צ: מחבל חמוש בסכין שניסה לחדור לישוב אלון מורה נלכד לאחר מעקב דרך מצלמות מיוחדות שהותקנו לפני זמן לא רב

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס של ממש: מחבל חמוש בסכין ניסה לחדור מוקדם יותר לישוב אלון מורה. הש.ג. של הישוב זיהה את המחבל במצלמות שהותקנו במקום ע"י פיקוד העורף לבקשת והכוונת המועצה האזורית שומרון רק לפני שנה וחצי.

    המחבל הגיע מכיוון דיר אל חטב, והרבש"צ לכד אותו סמוך לכניסה לישוב, באיזור מעיין עין כפיר, המחבל היה חמוש בסכינים.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם ש.ג הישוב ורבש"צ הישוב אלון מורה, חיזק אותם ואמר להם: "גיליתם גבורה, והצלתם היום נפשות בישראל. ההתיישבות בשומרון כולה גאה בכם ועם ישראל גאה בכם. נמשיך לבנות את השומרון בכל הכוח, לא נפחד ולא נהסס. נמשיך לבנות ולהתחזק"

    עוד הוסיף דגן: "אנחנו נמצאים במחסור משמעותי מאוד במרכיבי ביטחון בכל ישובי השומרון. מחסור שעומד על עשרות מליוני שקלים. כאן היה לנו נס והמחבל ניסה לחדור לישוב שקיבל מרכיבי בטחון רק לפני שנה וחצי. מה היה קורה אם לא היו מתקינים את מרכיבי הבטחון? היינו נמצאים היום באירוע בסגנון רצח רנה שנרב הי"ד בעין בובין רק לפני שנתיים. על מערכת הבטחון להורות להשלים את מרכיבי הבטחון, דווקא עכשיו".

    ארגון הרבש"צים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה לפעולתו המהירה של רבש"צ אלון מורה שמנעה פיגוע: "גבורתו של רבש"צ אלון מורה מנעה מרחץ דמים והצילה את חייהם של רבים מתושבי הישוב. שוב הוכח שהרבש"צים הם השכפ"ץ של אזרחי ישראל והם חוד החנית בביטחון מדינת ישראל".



    0 תגובות