איש ישיבת "שאגת אריה" שנחקר: "רצו את הראש של דרעי"

    אסתי פלד No Comments on איש ישיבת "שאגת אריה" שנחקר: "רצו את הראש של דרעי"

    דה ז'ה וו: לקראת ההכרעה בעניינו של אריה דרעי בבג"ץ, אבי מימרן שוחח ב"מהדורה המרכזית" עם אנשי ישיבת "שאגת אריה" ששחזרו את התחושות מלפני 30 שנה | האזינו לקולות מאז ולשיחה המיוחדת

    צילום: Yossi Zamir/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נוסטלגיה ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן: בעוד ימים ספורים יפרסם בג"ץ את הכרעתו בעניין מינוי של דרעי לשר. אנשי ישיבת "שאגת אריה" שהוקמה לפני 30 שנה כאשר דרעי ישב בכלא, יהודה אזרד ושלומי אטיאס שמעו את הקטעים מאז, ודיברו על המצב הנוכחי הדומה.

    יהודה אזרד: "המהפכה המשפטית של יריב לוין החלה אי שם לפני שלושים שנה עם הקמת ישיבת שאגת אריה. אם אז היו שמים את המערכת במקומה נתניהו לא היה נחקר בכלל ולא היינו מגיעים למקום הזה. הגיע הזמן לתקן את הקליפה הזו".

    שלומי אטיאס הוסיף: "הם מחפשים את ראשו של אריה דרעי, כי לאורך כל הדרך הוא איחד את כולם, שפוגעים בו פוגעים בכל הממשלה וגוש הימין. יש ציבור ענק שהולך אחריו, אני פסימי מגזר הדין, אם יחליטו שהוא ימשיך כשר מה טוב, אם לא נחזור למהפכה".

    אזרד, חשף במהלך השיחה כי גם הוא נחקר בפרשה האחרונה, וסיפר: "אני חושב שהיום יהיה קשה להוציא את האנשים לרחוב, אם אז השאגה הייתה ממשיכה היום היינו במצב אחר. אני גם נחקרתי בפרשה האחרונה של דרעי, מה ששמעתי בחקירות זה שהם רוצים את הראש של דרעי".

    לשאלת המראיין האם יש היתכנות שהמראות מאז יחזרו ענה אטיאס: "רואים שדרעי כל מקום שהוא הולך יש סביבו הילה, אני כן חושב שאפשר להוציא על זה גם היום אנשים לרחובות".

    האזינו:



    0 תגובות