- רדיו קול חי - -

ח"כ נאור שירי: "30 שנה בשלטון ולא עשיתם כלום"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ נאור שירי מ"יש עתיד" לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": התאכזבתי לשמוע את השידור שלכם, לא הבנתם שאתם כבר בשלטון. השרים שלכם הם גם שלי, אבל השיח, המשסע, ומפלג כמו אין לנו אג'נדה, אין לנו כלום. אני כביכול מצביע יש עתיד, אבל מזרחי – סבלתי בילדותי ובבגרותי מאפליה אבל לא מקבל את ההנצחה הזו"

"מסכים שאמון הציבור במערכת המשפט ירד בשנים האחרונות אבל בואו לא ניתמם – יש מסע דה לגיטימציה במשך שנים נגד מערכת המשפט. גם האמון בפוליטיקאים יורד, זה אמון הציבור בבוחריו. מסכים שיש הרבה דרכים לתקן, אבל האזרח מעניין אותו זה העומס בבתי המשפט"

"מה מפלגת ש"ס עשתה לשינוי הרכב השופטים בבתי המשפט? מסכים שבשנה שהיינו בשלטון לא הספקנו הכל, אבל אני חושב שגדעון סער שינה כמה שהיה יכול. אבל האם נגענו בכל דבר? לא. אבל קודם הייתה ממשלה 30 שנה ולא עשתה כלום"

"הציבור שאני מייצג הוא חלק משמעותי במדינה. אתם לא תתייחסו אלינו בצורה הזו, תראה לי במה התעלמנו. האמירות נגדנו הן כוללניות שלא מסתמכות על עובדות. החובה שלכם לא לדרוס אותנו. כואב לי לשמוע את השיח שמובל כאן, שמוביל להרס ולפירוק של הבניין שבנינו בארץ ישראל.

"אני מתנגד לזה שדרעי יהיה שר. לא יודע מה היה אם, לא יודע אם היו לפיד וגנץ היו ממנים את דרעי לשר. אבל לדעתי יש פגם מוסרי שאדם שהורשע והודה בעבירות מיסים יהיה ממונה על הכספים שלי" הדגיש שירי.

שירי סייג את דבריו אך הסביר את המהלכים אותם הובילה ממשלת לפיד היוצאת: "לא אמרתי שהציבור שלנו מושלם. במעונות בג"צ עמד לטובת החרדים, חוק השתייה המתוקה לא קשור לחרדים, גם חוק החד פעמי עזר להורדת הצריכה בישראל".

לראיון המלא:

/wp-content/uploads/2023/01/נאור-שירי.mp3 [1]