הסיכומים עד כה והתפקיד של פרוש | איש 'אגודת ישראל' עושה סדר

    אייל ראובן No Comments on הסיכומים עד כה והתפקיד של פרוש | איש 'אגודת ישראל' עושה סדר

    עוה"ד אברימי יוסטמן, איש 'אגודת ישראל', במהדורת הבוקר: "נכון לאתמול לא דיברו על הנושאים העקרוניים. אבל הליכוד קיבל את רשימת הדרישות ומכיר אותן; פרוש הולך להיות שר לענייני ירושלים ומסורת ישראל"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד אברימי יוסטמן, איש 'אגודת ישראל', שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על המשא ומתן בין אגודה לליכוד. "ההבדל השבוע הוא הנכונות של הליכוד לפתור את הדברים שבמחלוקת. נושא המשרד של פרוש לא הסתיים לגמרי. אתמול במשך כל היום היו שיחות ומגעים ולקראת סוף היום הגיע פרוש למסקנה שנכון לאפשר את בחירת יו"ר הכנסת.

    "נכון לאתמול לא דיברו על הנושאים העקרוניים. אבל הליכוד קיבל את רשימת הדרישות ומכיר אותן", אמר יוסטמן. "התחילו לעבוד על ההסכם ויש כבר 80 סעיפים שאושר, למרות שיש יותר מכפול בסך הכל. בשבוע הקרוב בוודאות תהיה התקדמות בנושא תקציב החינוך".

    עוד הוסיף: "התשובה האוטומטית בנושא היא שמדובר בהרבה כסף, אבל לא נוכל לקבל את זה כי מדובר בתיקון עוול ולא תוספת תקציבית. זה כמו לעדכן מדד. לכן אני מקווה שמה שקרה בנושא התפקידים שנמרח יותר מידי לא יקרה גם כאן. מקווים שגם הישיבות יהנו מזה".

    יוסטמן עדכן: "פרוש הולך להיות שר לענייני ירושלים ומסורת ישראל שיכלול את ירושלים רבתי. לפחות 40 אחוז מהציבור החרדי גר בירושלים. מדובר על יציקת תוכן אמיתי. יהיו גם פרויקטים לתעסוקת חרדים".



    0 תגובות