ח"כ אייכלר מביע דאגה ומזהיר: "זה עלול לצאת משליטה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר מביע דאגה ומזהיר: "זה עלול לצאת משליטה"

    חה"כ ישראל אייכלר במהדורה המרכזית: "הטרמינולוגיה של לפיד ומיכאלי מסוכנת. בגלל דברים כאלה נשפך הרבה דם בהיסטוריה. צריך להגן על מוסדות השלטון מפניהם. זה עלול לצאת משליטה. אני מזהיר"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), מזהיר הערב (שני) בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, מפני אירועים אלימים שעלולים חלילה לקרות בעקבות הטרמינולוגיה בה משתמש ראש הממשלה לפיד כלפי הממשלה המסתמנת, כך לדבריו.

    "אם שמעת את לפיד היום, איזה זעם, איומים וחריקת שיניים. והמרדה שזו 'רק ההתחלה'. האיש הזה ראש ממשלה. רוב המלחמות, גם בתוך וגם בין מדינות פרצו במצב שאף אחד לא רצה ולא חשב שתהיה מלחמה. רק בגלל הטרמינולוגיה הזאת נשפך דם רב. זה מה שהיה היום גם אצל לפיד וגם מיכאלי", אמר אייכלר.

    "בן גביר וחבריו כבר נשמעים מתונים היום. האנשים האלה מעולם לא היו דמוקרטים וליברלים ולא קיבלו את רצון העם. ברגע שלוקחים להם את השלטון הם מאיימים באמצעים הגרועים ביותר. אלה אנשים אלימים, צריך להגן על מוסדות השלטון מפניהם. זה עלול לצאת משליטה. אני מזהיר", הוסיף.

    הוא המשיך והזהיר: "אם תהיה חלילה מלחמה כזאת, מי שינצח אלה הפלסטינים. עלינו להגיד לשמאל עד כאן. עברתם כל גבול. אתם רוצים להפגין? תפגינו".

    הוא התייחס להתנהלות הימין מנגד: "ראית איום באלימות והמרדה מצידנו? אתה זוכר את ההפגנות האלימות בבלפור? הימין לא עשה הפגנות אלימות. הסגנון האלים הזה והקריאה שלא לשתף פעולה עם השלטון – אם אנחנו היינו עושים את זה כבר היינו נעצרים. ודאי שיש להם זכות להפגין, אבל שראש הממשלה מדבר כך?"

    על העברת השליטה בחלק מתכני הלימוד במערכת החינוך הכללית לאבי מעוז, אמר אייכלר: "תוכניות החינוך נשלטות כיום בידי קופות רפורמיות ששולטות בכל תכניות ההעשרה בבתי הספר".

    אייכלר הבהיר ביחס למו"מ עם הליכוד: "הנושאים העיקריים שלנו זה תקציבי החינוך והישיבות ובעיות הדיור. מה שקרה לגבי בחירת יו"ר כנסת שביקשה הממשלה העתידית שהדברים של התפקידים יהיו סגורים. אני מבין שהם פחות או יותר רוצים לסגור. אני אקח את התפקיד שיתנו לי. אני חושב שאוכל לעזור מאוד בוועדת העבודה והרווחה".



    0 תגובות