אחמד טיבי: "הנציגים החרדים פרלמנטרים מעולים"

    אסתי פלד 3 Comment on אחמד טיבי: "הנציגים החרדים פרלמנטרים מעולים"

    חה"כ אחמד טיבי במהדורה המרכזית: "נשתף פעולה עם גפני בוועדת הכספים כמו שעשינו בשנים האחרונות. הוא גילה אמפתיה למצוקות הציבור הערבי ואני גיליתי אמפתיה לנושאים החשובים לציבור החרדי. גם עם ש"ס אנחנו בדיאלוג. חברי הכנסת החרדים תמיד היו פרלמנטרים מעולים"

    צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר חד"ש תע"ל, חה"כ אחמד טיבי, שיבח הערב (שני) את נציגי המפלגות החרדיות בכנסת: "יש לי דיאלוג עם המפלגות החרדיות. חברי הכנסת החרדים תמיד היו פרלמנטרים מעולים", אמר טיבי בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית.

    הוא התייחס לעימות שהיה היום בינו לנציגי יש עתיד בוועדת הכספים: "הם מתוסכלים מהמצב, אני מבין את זה אבל לא מוכן לקבל יחס מתנשא כלפינו. אם מישהו חושב שאנחנו בכיס של מישהו – הוא טועה. אם הם רוצים לתאם בצורה מכובדת אני מוכן להקשיב ולשמוע, אבל כבר בתחילת הקדנציה הם הדירו אותנו מישיבת ראשי האופוזיציה – ואחרי עוד זה רוצים שנפעל על פי הפקודות שלהם…"

    "הממשלה הנכנסת היא ממשלה גרועה", הבהיר טיבי את דעתו "יש בה סממנים פשיסטיים כמו בן גביר, אבל גם הממשלה הקודמת עשתה דברים נגדנו, הריסות בנגב, פגיעה באל אקצא, עליית מחירים, פגיעה בפלסטינים ביו,ש. מבחינתנו זו גם הייתה ממשלה גרועה. עכשיו צריך להתמודד עם הממשלה החדשה שתקום".

    לדבריו "האחריות לטפל בפשיעה היא על הממשלה כולה. הממשלות הקודמות כשלו בזה. בממשלה הקודמת היו ניצנים אבל התוצאות קשות ביותר. בן גביר היה חבר בתנועת כך, הוא תלמידו של כהנא. לא נשתף איתו פעולה".

    עם זאת, הצהיר טיבי: "בוועדת הכספים עם גפני בוודאי שנשתף פעולה כמו שעשינו בשנים האחרונות. הוא גילה אמפתיה למצוקות הציבור הערבי ואני גיליתי אמפתיה לנושאים החשובים לציבור החרדי. גם עם ש"ס אנחנו בדיאלוג. חברי הכנסת החרדים תמיד היו פרלמנטרים מעולים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עוד אחד שמוציא מהפה מילים בלי קשר
      מאז ומתמיד הייתם הזויים

      1. שקרן בן שקרן תומך טרור איפה היתה פגיעה במסגד

    2. 2

      שקרן בן שקרן כל המשפחה שלו שקרנים על איזה פגיעה באל אקצה הוא מדבר