אלקין: "העברת מג"ב יו"ש לבן גביר – נזק ביטחוני"

    אסתי פלד No Comments on אלקין: "העברת מג"ב יו"ש לבן גביר – נזק ביטחוני"

    השר זאב אלקין במהדורה המרכזית: "בן גביר לא אמר בואו נגדיל את התקנים ואת כוח האדם אלא בואו ניקח את מגב יו"ש שהיה חלק מהמערכת הצבאית ותעבירו אותו לפיקוד שלי. יהיו לנו שתי יחידות צבאיות באותה גזרה תחת שני שרים שונים. אתה יודע מה זה חוסר תיאום בפעילות צבאית? אף אחד לא מפצל צבא לשניים במדינה נורמלית"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון בממשלה היוצאת, זאב אלקין (המחנה הממלכתי), אמר הערב (שני) בראיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן, כי "חלק ממשטר דמוקרטי זה אופוזיציה שתבקר ותיזום הפגנות כשהיא חושבת שהממשלה פועלת לא נכון".

    הוא מתח ביקורת על העברת יחידה במשרד החינוך לאבי מעוז: "לוקחים יחידה אורגנית במשרד החינוך, חלק חשוב מבנית תכניות במשרד החינוך ומעבירים לסגן שר במשרד ראש הממשלה שאין לו שום קשר אליה. הוא לא מסתיר שהוא רוצה לצנזר את תוכניות הלימוד".

    אלקין הבהיר: "אמרתי מהרגע הראשון וכך גם כל המחנה הממלכתי, שנתמוך בכל מעשה נכון של הממשלה. אבל יש כל מיני יוזמות שאנחנו חושבים שהן בעייתיות ונתנגד".

    "אני תומך בפסקת התגברות רק כחלק מחוק יסוד החקיקה במתווה יעקב נאמן", הוסיף אלקין. "נתניהו בעבר חסם אותי מלעשות את זה. לא שיניתי את דעתי. יש רפורמות שבאות לתקן ויש שבאות להרוס".

    "כאזרח מאוד אשמח אם בן גביר יצליח לצמצם את הפשיעה והטרור ואהיה הראשון לברך אותו. אבל בעיני תהיה דווקא פגיעה בביטחון", טען. "כל סיפור מגב איו"ש – בן גביר לא אמר בואו נגדיל את התקנים ואת כוח האדם אלא בואו ניקח את מגב יו"ש שהיה חלק מהמערכת הצבאית ותעבירו אותו לפיקוד שלי. יהיו לנו שתי יחידות צבאיות באותה גזרה תחת שני שרים שונים. מהסיבה הזאת כל השנים מגב יו"ש היה תחת צה"ל. אתה יודע מה זה חוסר תיאום בפעילות צבאית? אף אחד לא מפצל צבא לשניים במדינה נורמלית".



    0 תגובות