הדרישות של בן גביר והשותף שמצית את האש | הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on הדרישות של בן גביר והשותף שמצית את האש | הפרשנים

    הפרשן יעקב ריבלין במהדורה המרכזית: "בן גביר לא יודע שובע. אני מעדכן את הערכת תוחלת חיי הממשלה לשנה". אבי בלום: "נתניהו עשה את כל הטעויות האפשריות"

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשברים, הקשיים והעיכובים בדרך להקמת ממשלת ימין: הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום, שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

    ריבלין: "הפעם התחדש לנו שבאים עם דרישות חדשות אחרי חתימת ההסכמים. אני מקבל את הרושם שבן גביר לא יודע שובע. אני מעדכן את הערכת תוחלת חיי הממשלה לשנה".

    אבי בלום: "אומר לי מישהו מהשותפים בקואליציה המסתמנת שנתניהו עשה את כל הטעויות האפשריות. קודם כל הוא לא שם קו גבול מבחינתו, אחרי זה פירק תיקים, הבטיח דברים סותרים וחתם הסכמים חלקיים. בממשלה שתוקם נתניהו ימצא את עצמו על תקן בורר ויצטרך למצוא את הדרכים לפשר בין השרים הניצים. נתניהו מרגיש שהוא עוד בחופש לעומת מה שצפוי לו. גם השותפים הצנועים קיבלו תאבון כשראו את הדרישות של האחרים".

    ריבלין: "נתניהו פיצל בין סמוטריץ לבן גביר כדי להוריד את הדרישות אבל בסוף כל אחד מהם קיבל את מה שרצה ויותר. לתת לאבי מעוז להיות אחראי על חינוך זה כמו לתת ליוליה מלינובסקי להיות אחראית על החינוך החרדי. אנחנו היינו יוצאים לרחובות ומכריזים על יום צום ומספד.  מעוז אחראי על 2.5 מיליארד שקל".

    בלום: "אבי מעוז בא כפרובוקטור, פחות משנה לו אם תהיה ממשלה או לא. הוא מדליק את האופוזיציה. בשביל מה הוא היה צריך את זה?"



    0 תגובות