ביטן תוקף: "נתניהו לא מתייעץ איתנו, זה לא מקובל"

    אסתי פלד 1 Comment on ביטן תוקף: "נתניהו לא מתייעץ איתנו, זה לא מקובל"

    חה"כ דוד ביטן במהדורה המרכזית: "יהיו לנו 18 שרים, אבל לא נולדנו כדי לקבל אוטו עוזרים ולשכה. נשארו לנו שניים וחצי תיקים בינוניים והשאר תיקים לא משמעותיים ולכן זו לא בשורה גדולה. חברים אחרים במפלגה מעדיפים לשתוק כדי לקבל את התפקיד"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ דוד ביטן (הליכוד), אומר הערב (שני) בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, כי חבריו למפלגה מעדיפים לשתוק ולא להביע את הביקורת על המשא ומתן, משום שהם חוששים שהשמעת הביקורת תוביל לכך שלא יקבלו תפקיד שר. "אני חושב שצריך להתריע שהמו"מ לא מתנהל כמו שצריך על מנת שישפרו את המצב", אמר ביטן בפתח המהדורה.

    הוא ציין: "תיק האוצר לא בידינו ותיק הביטחון – רק שני שליש. לתיק החוץ אין משמעות גדולה כי רה"מ הוא שר החוץ בפועל. נשארו לנו שניים וחצי תיקים בינוניים והשאר תיקים לא משמעותיים ולכן זו לא בשורה גדולה. גם בכנסת – ויתרנו על רוב הוועדות".

    "ברור שזה משנה מי בתפקיד", הדגיש ביטן: "אחרת למה הם נלחמים על התפקידים האלה? לא סתם הם מתעקשים שדברים יעברו עוד לפני השבעת הממשלה. גם אחרי החתימה בן גביר כבר רוצה שינויים בהסכם. אני לא רואה שיתוף פעולה מלא. יהיו לנו בעיות גם בעתיד".

    עוד הוסיף ביטן: "כולם ביחד צריכים להיות בממשלה, אבל הליכוד גם צריכה לבוא לידי ביטוי. לא סיימו שום מו"מ, סגרו רק על תפקידים ועכשיו צריך לסגור על הדברים העקרוניים. היו צריכים לחתום כבר ולהקים את הממשלה. כל התהליך לא מוצא חן בעיני. אני לא יכול להתמנות לשר ולכן אין לי אינטרס אישי בנושא. גם אנחנו הבטחנו דברים לציבור".

    "יהיו לנו 18 שרים אבל לא נולדנו כדי לקבל אוטו עוזרים ולשכה. חברים אחרים במפלגה מעדיפים לשתוק כדי לקבל תפקיד שר", אמר איש הליכוד.

    הוא מתח ביקורת על יו"ר המפלגה: "נתניהו מתייעץ רק עם לוין ולא אף אחד אחר. זה לא מקובל. מה שסמוטריץ' קיבל במשרד הביטחון מאוד בעייתי בעיני".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חברים עברתם את הטעם הטוב
      הוצאתם את כל הרוח מהמפרשים
      ונראה שאנחנו לפני בחירות ואזזזססס